Cześć,
wrzucam swoją na przywitanie - zdjęcia oczywiście paskudne i jakość kartofla, ale powoli do przodu:
Póki co z modyfikacji założonych to:
Optyka:
- Klapa Cadillac Catera + lotka 3cz. Steinmetz
- Felgi 17" Steinmetz 8,5j
- Grill Steinmetz + kratki zamienniki na dół
- Zderzak z dokładką z laminatu wzór STZ - przód
- lampy soczewkowe + przyciemnione środki
- listwy boczne z polifta
- zderzak tył z polifta
Mechanika:
- Silnik 2.0 nowy blok X20XEV, tłoki i korbowody z X20XER, głowica z XER po obróbce -> moc będzie sprawdzana na hamowni (sam jestem ciekaw) - na razie 300 km za mną
- Dolot dbilas flowmaster z wkładką sportową K&N sygnowaną logo dbilasa
- Kolektor wydechowy 4-2-1 - jakiś supersprint przerobiony pod flanszę z X20XEV - w bandażu
- Zaciski Brembo 4 tłoki z E38 + adaptery + przewody w stalowym oplocie
- Zaciski tył z tłoczkami 42mm
- Wydech tył Steinmetz
- Dystanse 20mm przód
- Opony lato 225 przód, 235 tył
Wnętrze:
- podsufitka czarna a'la alcantara
- fotele sporty skóra
- kierownica Raid Silberpfeil 32 najmniejsza z Airbagiem
- Radio Pioneer 4x100W + głośniki Excursion 6XC
- dekory srebrne
Czekają na założenie:
- rozpórka przód
- lusterka Steinmetz
- dwie końcówki Steinmetz na drugą stronę (dla symetrii )
- system otwierania i odpalania z telefonu
+ trzeba rolować przednie błotniki bo się nie mieszczą opony