-
Postów
1 466 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
133
Other groups
Klubowicz
Moderator
Ostatnia wygrana Misiek w dniu 1 Października
Użytkownicy przyznają Misiek punkty reputacji!
O Misiek
- Urodziny 22.12.1979
Informacje o użytkowniku
-
Imię
Norbert
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miasto
Słupsk
-
Województwo
pomorskie
Informacje o omedze
-
Model
BFL
-
Silnik
3.2 V6
-
Skrzynia
Manualna
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
Inny pojazd
-
Inne auto
Opel Omega 2.2 16V 2000 kombi
Ostatnie wizyty
847 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Misiek
-
Widzę lecisz do przodu i bardzo dobrze ...
-
Misiek obserwuje zawartość Rozmieszczenie w domkach , Felgi do Omegi , Moja omega 2.2 wisien97 i 2 innych
-
-
Za dwa tygodnie się widzimy obrzydliwcy
-
Cieszę się, że przedstawiłeś nam swoją omegę. Mam nadzieję, że w miarę możliwości i czasu temat będzie aktualizowany
-
Tak poza tematem. Zachęcam do założenia tematu w fotogalerii: https://opelomegateam.pl/forum/173-fotogaleria-opel-omega/ Tam można przesyłać zdjęcia. Forum bez zbędnych komentarzy czy spamu. Taka fotogaleria swojego auta
-
Siemasz. W końcu [emoji6] Jakieś plany co do wyglądu, machaniki, ulepszeń czy udziwnień.... ? Ładnie się prezentuje
-
I tak wpadł filtr stożkowy od Ramair fi-80mm: No to pora na montaż. Z racji że multiramu już nie ma to trzeba było zmienić układ podciśnień wg tego schematu: Po zamontowaniu: Tak wiem, że wadzi. Finalnie będzie dłuższy dystans rury z możliwością zamontowania wkładu przepływomierza Pora na uruchomienie auta. Oczywiście nie paliła się kontrolka oleju na zapłonie Z racji słabego aku wspomogłem się starterem z lydla od @Jus-Tinka Ogarnął temat bezbłędnie. Niżej dźwięk z testów. Z racji że wydech końcowy podniesiony to słychać jak wadzi o zderzak: 20240928_184825.mp4
-
Nie pamiętam czy jest test w Op-Comie tej kontrolki. Zobaczę niebawem Ale chyba nie ma.
-
Op-Com Professional v200603 EN: OP-COM_200603a_EN_Pro_v20830_Free4All.exe Op-Com Advanced v161001a EN: OP-COM_161001a_EN-Adv_v20830_Free4All.exe Vauxcom Professional v160115a GB: VAUXCOM_160115a_GB_Pro_v20830_Free4All.exe OP-Com China Clone 08-2010 PL: OP-COM CHINA 08-2010 PL.rar Do wyżej wymaganych wersji (prócz china clone) wymagany interfejs z oryginalnym układem PIC i układem FTDI : OPCOM_NEW (wersja płyty PCB v5 z 2007) V5 - rok produkcji 2007.12.10 (oryginalny układ PIC, jest układ FTDI, brak diody D5 i kondensatora C22) V5 - rok produkcji 2013.06.02 (podróbka układu PIC - jest niewyraźny napis na układzie), brak układu FTDI, jest dioda D5 i kondensator C22) Różnice zaznaczone na obrazku: W przypadku wersji V6 nie instalujemy bo nasz interfejs zostanie uszkodzony i pomaga wymiana pamięci z ponownym wgraniem firmware Ważne jest to, ponieważ po uruchomieniu programu sprawdzany jest firmware płyty głównej. Jeśli jest niższy niż obecny w programie to automatycznie interfejs jest aktualizowany do najnowszej wersji zapisanej w programie. Dlatego wymagana jest płyta główna która usługuje tzw. flashing układu bez uszkodzenia interfejsu W przypadku zakupu najlepiej wybrać odpowiednią wersję PCB z firmware1.70 Niżej porównanie wersji PCB: OPCOM_NEW (płyta w wersji V5 z 2007 roku) - góra (w lewym górnym rogu układ FTDI) V6 - dół (brak układu FTDI)
-
2587 Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka
-
Domek 11 1. @Jus-Tinka 2. @Misiek 3. @Skroba 4. @ZwierzU 5. 6. Domek 12 1. @Vision95 2. @Moniczka 3. @danio 4. Aldona 5. @CzasiU 6.
-
2582 Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka
-
2580 Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka
-
Powoli coś się tam składa. Temat puchy Postanowiłem ją przerobić aby lepiej i wygodniej zamontować: Porównanie ze starą wersją puchy: Drugą rzeczą odnośnie zmiany jest licowanie się puchy z dolotem: Po zamontowaniu. Widać że już nie wadzi o osłonę mocowanie wentylatora: Widok z boku zamontowaną przepływką. Rury gumowe o długości 4 cm: I z góry: Jeszcze mam dylemat czy wsadzać stożek i go zabudować czy zrobić rozwiązanie takie jak u @Frytek98 No zobaczymy. Jak bym nie zrobił i tak muszę zrobić kalibrację LPG Nawiązując do gazu przymierzam się do zmiany sterownika z wbudowaną opcją OBD, czyli skanerem kodów błędów i zbieranie korekt lub map z ecu silnika. Oczywiście mam to teraz ale przez dodatkowy moduł podłączany do sterownika LPG W tym co chcę zmienić jest już wbudowany a co za tym idzie mniej kabelków Ale żeby zmienić sterowniki musiałem zapisać parametry obecnego na kompie I po podłączeniu nowego wgram te parametry. Ekran interfejsu: Okno do zbierania korekt, map i czasu wtrysku: Ostatnią rzeczą do naprawienia jest niepalącą się kontrolka oleju na włączonym zapłonie. Sprawdzone miernikiem przewody masowe silnik - buda. Jest OK Sprawdzony plus z wtyczki czujnika na pin licznika. Jest OK Sprawdzona taśma na liczniku. Jest OK Kupiony czujnik i będziemy patrzeć. Przy okazji kupiłem zestaw do zaślepienia podciśnień. Przewód o średnicy zew. 4mm
-
Światła ogarnij bo checka na CIDie masz