Skocz do zawartości

Vision95

Klubowicz
  • Postów

    1 554
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    53

Ostatnia wygrana Vision95 w dniu 9 Października

Użytkownicy przyznają Vision95 punkty reputacji!

6 obserwujących

O Vision95

  • Urodziny 13.07.1995

Informacje o użytkowniku

  • Imię
    Jakub
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miasto
    Nowogard
  • Województwo
    zachodniomorskie

Informacje o omedze

  • Model
    BFL
  • Silnik
    2.5 DTI
  • Skrzynia
    Automatyczna
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002

Inny pojazd

  • Inne auto
    Kombolot 2.5 DTI

Ostatnie wizyty

83 478 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Vision95

Mentor

Mentor (12/14)

  • Rok za nami
  • Maszyna do pisania
  • Miesiąc później
  • Bardzo popularny
  • Pierwszy tydzień zakończony

Najnowsze odznaki

599

Reputacja

  1. Vision95

    Spam ogólny :)

    Się coś działa to się sp******i, a nie w krzakach tylko żeby stała
  2. Od razu się zachciało pracować
  3. Vision95

    Spam ogólny :)

    Nie no jedna gdzie dwie
  4. Vision95

    Spam ogólny :)

    Ale jeszcze Omegę muszę doprowadzić do ładu
  5. No nie mozna tylko jeździć i jeździć. Nawet dti czasem wymaga napraw …
  6. Kolejny dzień. Z racji postoju omegi z powodu usterki układu hamulcowego postanowiłem poszukać winowajcy kałuży pod samochodem. Okazał się krucieć. Ssący do góry i jest, zamówiony ale wymiana dopiero w przyszły week, z powodu braku części... Wyczyszczone, naszykowane więc czekamy. IMG_3297 (video-converter.com).mp4 Omega gryzie, ciężki dni mam ostatnio z nią ...
  7. No więc nadszedł ten długi oczekiwany weekend w którym w końcu się wziąłem za hamulce. Generalnie zacząłem od prawego koła tył w kwestii mojej ideologii koło po kole od najdalszego ale od razu na gotowo. Więc tak. -Prawe koło tył bez większych problemów przewód hamulcowy poszedł normalnie ze względu, że był wymieniony jakiś czas temu. Wleciał pomalowany sprayem nowy zacisk ;D z tego wszystkiego już nawet nie mam zdjęcia... Przy dokręcaniu omsknął mi się klucz do kół i potargałem felge... No nic lecimy dalej bo dopiero impreza się zaczyna. -Lewe koło przyniosło ze sobą wiele problemów Najpierw zapieczony dystans który nie chciał się za uja poddać. Probowałem odbijania różnymi narzędziami, grzanie palnikiem, Przewierciłem go i nagwintowałem żeby odszedł od tarczy, nic to nie dało. Ostatecznie musiałem go pociąć szlifierką kątową.. Dopiero po takim zabiegu przy użyciu odpowiedniego negocjatora Dystans puścił... po zdjeciu zacisku czas na hamulec ręczny który nie działa w tym kole. O dziwo Bolce jeszcze całe. Okazało się, że szczęki się rozwarstwiły i cóż począć. Na szczęście tak jak kiedyś robiłem prawe koło tak prawe czekało gruby czas ale w końcu się doczekało. Wyregulowane, sprawdzone wszystko działa więc cacy. Zakładamy zacisk. Nie było większych problemów jakbym nie był idiotą i zregenerował ten co trzeba, założyłem już, skręciłem, założyłem nową rurkę którą oczywiście musiałem urwać ale to nie istotne. Patrze nie ma dziury na przewod, próbowałem założyć prawy zacisk na lewą strone ehh... W gruncie na upartego jakby od spodu puścić przewód hamulcowy to da się nie ważne, nowe tłoczki przełożyłem do starego zacisku i tak złożyłem tylne lewe koło. (straty: Przewód hamulcowy, dystans 3cm) No i zaczynamy impreze na grubo z przednim kołem ;D -prawy przód generalnie poszło wszystko idealnie jakbym chciał, żadnych strat. Przewody odkręciły się jak trzeba przy pomocy sprytnego klucza bo bez tego pewnie nie było by tak łatwo. Rozmontowałem, zamontowałem no i generalnie bardzo fajnie siadło. Na zdjęciu może różnicy zbyt dużej nie ma ale na żywo widać różnice gołym okiem Nawet teraz patrze na zdjęcie to widać w sumie różnice 360mm to to nie jest ale coś tam lepiej. W sumie jakby ktoś nie wiedział. Adapter pod Zacisk z BMW E38 4 tłok BREMBO pod tarcze 318mm z audi a6c5 bodajże Tarcze trzeba toczyć gdyś w środku posiada stożek który blokuje przy nakładaniu na piaste. Przy odpowietrzaniu stało się coś co nie powinno, mianowicie pękł przewód hamulcowy. Moje nerwy już tego nie wytrzymały, dwa dni pracy a nawet nie sprawdziłem jak to hamuje ponieważ ciśnienie zamiast w hamulce wali na zewnątrz.... Pękł stalowy przewód gdzieś w okolicach wahacza albo sanek już nawet sam nie wiem.. Nie istotne po prostu omege zamknąłem w garażu i czekam na powrót sił, nadziei, motywacji, ale przede wszystkim na termin u mechanika koleżki z którym trzeba będzie zmienić przewody hamulcowe Rzucam filmik jeszcze jak cieknie. IMG_3286 (video-converter.com).mp4 Tak więc jeżeli ktoś to czytał to proszę o wsparcie emocjonalne bo na tą chwile mam chęć ją spalić Jutro spróbuje zajrzeć pod ssący kolektor, trzeba znaleźć wyciek płynu chłodniczego... który też ostatnimi czasy męczy mi głowe. Starczy tych wypocin, pozdro.
  8. Nie mówie że tak jak ja ale to jest wyżej jak fabryka.. chociaż moje kombi też pieje w górę
  9. Jej trzeba gleby a nie, albo seryjnego zawieszenia a nie +30
  10. Jutro się biorę za hamulce więc co nie co powiem, na pewno będę robić zdjęcia i rzucać do swojego działu. Sprężyny mam tył ale gwint więc może być za nisko jakbyś chciał. Kwestia wtedy jak będzie stał przód ale mcperson też mam tylko poduszki tam byś musiał kupić nowe chcesz to pisz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...