Skocz do zawartości
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Pitsons1

Klubowicz
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    14

Ostatnia wygrana Pitsons1 w dniu 9 Listopada

Użytkownicy przyznają Pitsons1 punkty reputacji!

2 obserwujących

O Pitsons1

  • Urodziny 18.06.1991

Informacje o użytkowniku

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miasto
    Trzcianka
  • Województwo
    wielkopolskie

Informacje o omedze

  • Model
    BFL
  • Silnik
    2.5 DTI
  • Skrzynia
    Manualna
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2003

Inny pojazd

  • Inne auto
    Omega 2.6 Caravan

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pitsons1

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Rok za nami
  • Dedykowany
  • Współtwórca
  • Dobrze reagujący
  • Pierwszy post

Najnowsze odznaki

74

Reputacja

  1. Sprawdzę, czy już wszystkich nie wydałem i dam znać
  2. Siemaneczko Bose samo w sobie zazwyczaj daje radę. Jak masz oryginalny wzmacniacz Bose z wszystkimi wiązkami i do tego oryginalne głośniki bose to po pierwsze trzeba sprawdzić korektor w ustawieniach radia. Tutaj można coś podkręcić. Wymiana na inne głośniki to tylko na 2ohmy bo wrzucenie jakichkolwiek innych głośników nic nie da. Najlepszym rozwiązaniem byłoby wrzucić mocniejszy wzmacniacz + mocniejsze głośniki. Bez ruszania boczków to tylko adaptery plus jakieś płytkie głośniki. Ja robiłem i siebie rzeźbę ale nie obcierają o szybę i mam hertze cento L. Daje to radę do słuchania muzy mając jeszcze skrzynkę w aucie .
  3. Czołem wszystkim Nie wiem jak tam w Waszych Opelkach, ale w zielonej strzale przestało grzać z prawej strony wylotu powietrza. Z powodu tego, że nie grzało wszystko, ani szyba, ani nogi padło na cięgło w nogach pasażera. Temat jest dość ciężki i są różne możliwości jego rozwiązania w zależności od poziomu zużycia części,które mamy zużyte. U mnie trafiło się nieefektywnie, że nie da się wcisnąć cięgła na miejsce, co w wielu przypadkach rozwiązuje problem. I mnie problem się pojawiał gdy robiłem wentylację na hi. Cięgło automatycznie na samym dole wyskakiwało z bolca i już wiało tylko zimnym. Mimo największych chęci nie obeszło się bez szlifierki, cięcia, spawania plastików i wiercenia w oplowskich częściach. W załączniku wrzucam fotki W skrócie : Zrzucamy schowek Próbujemy ściągnąć z konsoli oryginalna wykładzinę bezstratnie Tniemy szlifierka dostęp do nawiewu Wyciągamy silniczek i wiercimy w miejscu że zdjęcia dziurę(wcześniej tam były wystające bolce do kotwiczenia naszej dźwigni) Mimo małej dostępności miejsca zanim to zmontujemy zakładamy trytytke ściskamy i odwracamy w stronę tunelu końcówkę trytytki. Wszystko jest tam na milimetry więc warto to zrobić, żeby silniczek nie dostał. Po wszystkim staramy się złożyć Opla do kupy i Bajlando można jeździć
  4. Z oponami Przód do wymiany, tył jeszcze z trzy lata się pojeździ na nich bez problemu. Cena myślę 2800 Możliwe raty 1x2800
  5. Siemaneczko, Przymierzam się do wrzucenia czegoś z rantem do kluski. Ten sezon z sukcesem pocisnalem na wspaniałych 19, które każdy zna z pomarańczowej Omegi. Dorzucam do zestawu dystanse i śruby, żeby się zrównać z buda Więcej na temat kół: 5x112 19 Et: 38( z tego co pamiętam) Pierścienie centrujące zamontowane pod Omegę Jestem otwarty na zamianę lub na sprzedaż kół. Rozmiar na zamianę tylko 19 nawet z dopłatą
  6. Czołem większość słyszała co robi ten zestaw, skrzynka robiona pod zabudowę kombi wyciśnie ponad 140 db z tym wzmakiem. Krótko opiszę : Db 2715 1700 rmsu Skrzynia własny projekt i budowa Wzmacniacz hifonics gen X4 Polecam na łupanie granie i w ogóle
      • 2
      • Lubię to
  7. A bardzo dziękuję najbardziej to w tym wszystkim jestem konsekwentny, jak już się biorę to robię Ale to jeszcze nie koniec prac w omedze także będzie się działo
  8. @Vision95 bardzo ładnie ! Jak poszło z rzeźba ?
  9. Czołem Jakoś czas temu kupiłem kiere irmscherowska z Omegi B z zamysłem przełożenia do B fl. Docelowo będzie obszyta szara skóra, żeby poduszka kolorem pasowała do raczek, ale póki co tylko przemalowalem zdrapana farbę w Ori kolor srebrny. kierownica bez multifuncji, ale jak się okazuje w pełni przygotowana na jej przyjęcie, tylko jest trochę zabawy. Nie spodziewałem się również, że wtyczki do poduszki będą inne, więc padło na to, że trzeba będzie założyć poduszkę z Ori kierownicy z B fl i pasuje prawie, że idealnie. Z naciskiem na prawie. Kwestia jeszcze rzeźby w materiale. Żeby przełożyć multifunkcje i poduszkę trzeba jednak zaopatrzyć się w cierpliwość i mały nożyk do tapet. Dobrze miec obok ori kiere na wzór gdzie co i jak odciąć.
  10. OWLA i prezentacja sprzętu:) Przednie furtki oczywiście wymienione dla lepszej jakości i mocy. Przód siedzi na Hertz Cento 165L ciete na 80hz. Poniżej działa sub w bagażniku. Przednie głośniki pocięte na 50-3000hz I 3000-20000hz dzięki zwrotnica WEAH , które obsługują od 2-8 ohm i mocy do 200w Poglądowo zdjęcie z drugiej omegi w trakcie tego samego zabiegu. Polecam przy okazji użyć szlifierki i zrobić odpowiednio większe otwory montażowe na głośniki. Przy drugiej omedze rezultat jest niesamowity pod względem brzmienia i głośniki się nie męczą. Także i w zielonej będą przeróbki. VID-20250609-WA0001.mp4 VID-20250609-WA0000.mp4
  11. Pitsons1

    Lipiec 2025

×
×
  • Dodaj nową pozycję...