-
Postów
45 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
12
Ostatnia wygrana Pitsons1 w dniu 16 Czerwca
Użytkownicy przyznają Pitsons1 punkty reputacji!
O Pitsons1

- Urodziny 18.06.1991
Informacje o użytkowniku
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miasto
Trzcianka
-
Województwo
wielkopolskie
Informacje o omedze
-
Model
BFL
-
Silnik
2.5 DTI
-
Skrzynia
Manualna
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2003
Inny pojazd
-
Inne auto
Omega 2.6 Caravan
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Pitsons1
-
Fotorelacja z eventu ....
Pitsons1 odpowiedział(a) na Misiek temat w OWLA 11 - International Opel Event 2025
-
Fotorelacja z eventu ....
Pitsons1 odpowiedział(a) na Misiek temat w OWLA 11 - International Opel Event 2025
-
Pitsons1 obserwuje zawartość Omega AdamRS , Fotorelacja z eventu .... , Lipiec 2025 i 2 innych
-
Fotorelacja z eventu ....
Pitsons1 odpowiedział(a) na Misiek temat w OWLA 11 - International Opel Event 2025
-
OWLA i prezentacja sprzętu:) Przednie furtki oczywiście wymienione dla lepszej jakości i mocy. Przód siedzi na Hertz Cento 165L ciete na 80hz. Poniżej działa sub w bagażniku. Przednie głośniki pocięte na 50-3000hz I 3000-20000hz dzięki zwrotnica WEAH , które obsługują od 2-8 ohm i mocy do 200w Poglądowo zdjęcie z drugiej omegi w trakcie tego samego zabiegu. Polecam przy okazji użyć szlifierki i zrobić odpowiednio większe otwory montażowe na głośniki. Przy drugiej omedze rezultat jest niesamowity pod względem brzmienia i głośniki się nie męczą. Także i w zielonej będą przeróbki. VID-20250609-WA0001.mp4 VID-20250609-WA0000.mp4
-
Przy następnej wymianie oleju się wymieni czujnik:) na bagnecie 3/4 a serwis dopiero co robiony. Więc przy następnym się wymieni
-
Czołem to już chyba pora wrzucić Omegę , która pomimo nieustannej walki poddania się na żyletki jest ratowana pełna siła i chęcią serca. W skrócie jej historia... Kupiliśmy ja z Tatą kilka lat temu. Namówiłem go w końcu na coś więcej niż 2.0 w benzynie bo raz się żyje i niech coś tam mruczy pod maską. Ostatnie półtorej roku albo i lepiej stała nieużywana ze względu na białaczkę Ojca.. Życie jest przewrotne i niestety mimo prób nie udało nam się z tego wyjść, choć dziękuję wszystkim za próby pomocy oddanych litrów krwi i całej reszty. Silnik wymieniony przy przebiegu 220 tysięcy na angola 120 tysięcy. Po tak długim postoju wymieniona chłodnica, sterownik pompy ABS i pompa W międzyczasie wyszło, że jak stała zjadło ja trochę od spodu, ale podłużnice na szczęście całe. Wszystkim się zająłem. Ogarnąłem temat całego auta, bo mieliśmy z Tatą sprawę, że pojedziemy po przeszczepie szpiku na wspólny zlot Opla. Dlatego cisnę Omegę, nie pójdzie na żyletki. Na pierwszym przeglądzie wybuchła chłodnica.. na pełnych wentylatorach na full gorąca w sierpniu przy temperaturze 30 w cieniu wracaliśmy do domu 10 km. Fabrycznie srebrna , miała kilka kolorów po drodze, ale finalnie jest pomarańczowy metalik. Mechanicznie : Silnik 120 tysięcy przejechane Wymieniony układ wydechowy 2xxpipe z czego jeden przelot drugi bas + strumienice 19 felgi Veemann-fs 9j Gwint tył od @Vision95 - dobry chłop i pomocny gwint przód nowka tatechnix Dystanse przód 15m Tył 30mm Oklejony pomarańczowy metalik Szyby czarne jak noc Spoiler Steinmetz Przód dokładka laminat Progi też dokładki nie pamiętam jakie @Misiek też dziękuję przy sterowniki za porady Środek jeszcze w trakcie roboty, ale Ori zielone skórki full elektryka, wymienione radio 2 din Pioneer, polakierowane elementy kokpitu i wiele innych rzeczy. Dorzucę to wszystko w kolejnych wiadomościach bo mega dużo tego było. Jest przy tej Omedze tyle historii, że najlepiej odpowiedzialnym ja wszystkim na żywo.. po prostu dziesiątki godzin przy tym, żeby wyglądała tak jak jest i kolejnych tyle, żeby ją poprawić.. Messenger_creation_C7209072-BC65-4307-8846-EB99958A0649.mp4
-
My planujemy wyjeżdżać z Trzcianki koło 12-13
-
Dzięki bardzo bose też robi robotę ale wsparcie dodatkowym subem musi być. Te maleństwo nie daje rady w dobrym brzmieniu. W międzyczasie poszło obicie spodu bagażnika i porządek z kablami i cała reszta. Niestety radio wymieklo i chyba poszły końcówki bo wali przebicia aż miło, jak wykrece dziadostwo to dam znać co jest przyczyną i gdzie. Czyli teraz wymiana radia i całej instalacji łącznie z głośnikami.
-
Sprzecik podłączony, ogólnie gra petarda, łeb urywa i jak dla mnie mega robota. Naprawiony śladu po naprawie nie ma Messenger_creation_52842F13-1539-49E0-A75D-BB82C30778D5.mp4
-
Niestety głośnik przeżył jakieś katusze podczas transportu lub nie był dobrze wcześniej sprawdzony... Cewka w jednym miejscu lekko się odkleiła od zawieszenia, co spowodowało, że musiałem się zwrócić do ziomka i wyjaśnić sprawę. Na szczęście to co się stało to była tylko kosmetyka. Wszystko trafiło do UTD audio, naprawa po tygodniu wróciła do mnie. Dzisiaj będzie montaż w omedze. Film gdzie widać biały materiał na zawieszeniu to odpalony na 16hz. Wczoraj obiłem skrzynie materiałem, dzisiaj dokupiłem odpowiednio grube zasilanie dla suba do wzmaka, muszę wymienić wszystko w terminalu i zobaczymy. Do środka wkleje jeszcze LED zielony co by przy otwarciu bagażnika się zapalał W trakcie aktualnie dojeżdżają kable 50mm do zasilania. W planie jest zakup wzmaka Excursiona HXA 5k i wymianę akumulatora na LTO. Messenger_creation_812F2595-D54F-4651-AAD4-A767C6984889.mp4 Messenger_creation_3FFB8635-FBD2-48CF-A585-6C2A2C17694B.mp4
-
Początkowo chciałem kupić Camaro 2012 Europę z V8, ale patrząc na sylwetki obu aut zdecydowałem, że jednak Veta to jest Veta. Najmocniejsze auto wcześniej miałem tylko peugeota 3.0 407 w coupe i przeskok był gigantyczny. Dźwięk jak zagrał silnik i w środku amerykańska wygoda robi swoje. Siedziałem w mustangach itp. ale to jest comfort moc i frajda. W środku trochę jak w samolocie i chyba za sterami podobnie niebezpiecznie. Auto jest tak nieobliczalne, bo skrzynia i kontrola trakcji ze sobą tak wspaniale nie współgra. Więc trzeba brać na to poprawkę. Nie wiem jak wcześniej ale ja jestem tym użytkownikiem, który jej nie pałuje no chyba, że wbije się na lotnisko to inna sprawa. Ale publicznie nic i nigdy
-
Siemaneczko niebieski candy fajnie wyglada. Jedna mam oklejona na niebiesko ale idzie w pomarańcz taki strasznie mocno bo zamiast robić poprawki idzie w nowy kolor i kupa roboty przy niej, ale będzie ja forum wrzucone wszystko. Co do oklejania to wnęki też idzie okleic i w sumie w tym roku pierwszy raz będę się za to brać więc powiem czy to męczarnia czy nie. A przy okazji powodzenia z Omcią:)
-
Automat 4 biegi w sumie nie wiem, który jest bardziej niebezpieczny czy manuał czy automat. Ale nauczyło mnie auto pokory, bo przy tej masie i mocy jest czasami nieobliczalne
-
Skrzynka zbita i pomalowana podkładem teraz czas na zamówienie materiału na obicie i montaż na gotowo