Hejka dzis moja chora smoczyca została zdiagnozowana i troche troche tego jest
P 0571 - problem z obwodem przełącznika który kontroluje funkcje tempomatu
P 0430 - usterka w układzie katalizatora
P 0420 - układ katalizatora nie działa prawidłowo prawdopodobnie uszkodzona sonda lambda
P 1700 - podobno ogólny błąd skrzyni biegów jakiegos sterownika
P 0650 - problem z komunikacja miedzy sterownikiem silnika ECU a pozostałymi modułami w samochodzie
P 1614 - problem z modułem sterujacym CIM w układzie kierownicy który moze byc zwiazany z zaplonem rozruchem lub innymi dzałaniem elektrycznym
P 0100 - system rozpoznaje problem z przepływomierzem
P 0110 - problem z czujnikiem temperatury powietrza dolotowego IAT który może być uszkodzony lub posiadać wadliwe połączenie elektryczne.
P 0703 - nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych
P 0730 - nieprawidłowe połozenie ........ale nie wiem czego
P 0560 - za wysokie wejscie napięcia systemu
P 0725 - nieprawidłowe działanie obiegu pradowego wejscia czujnika predkości
Ostatnie trzy błędy to pozostałość po ostatniej awari alternatora teraz jest juz ok ładowanie .
jeszcze wyczytałem bład czujnika wału korbowego ale teraz go nie widze , po kasacji błedów nie pojawiły sie a silnik nadal po okolo 20-30 minutach sie wyłacza.
Cała diagnoza była mozliwa dzieki @Misiek DZIEKI WIELKIE.
Jesli macie jakies sugestie chetnie poczytam . Obstawiam ze głownym prowodyrem tej całej wkurwiajacej usterki jest ten czujnik .
Mam pytanie do Was ile jest tych czujnikow czy to sa osobne wału i wałka rozrzadu czy moze jest jeszcze jakis bo jak miałem VB to mi co roku padał czujnik wałka.
Czy tu jest podobnie?