-
Postów
108 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
42
Ostatnia wygrana Frytek98 w dniu 11 Września
Użytkownicy przyznają Frytek98 punkty reputacji!
O Frytek98

- Urodziny 14.07.1998
Informacje o użytkowniku
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miasto
Częstochowa
-
Województwo
śląskie
Informacje o omedze
-
Model
BFL
-
Silnik
3.2 V6
-
Skrzynia
Automatyczna
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2001
Inny pojazd
-
Inne auto
Brak
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Frytek98
-
Temat kolejny raz zakurzony tak samo jak i omega. Stoi dalej nie ruszona od czasu ostatniego postu. W przyszłym tygodniu odbieram dla niej nowy garaż a do mnie powoli spływają graty. Dotarł do mnie gwint z saabowej kombi Hubiego na customowej sprężynie 12mm. Z racji, że Omega już nie jest Daily padła decyzja o usunięciu instalacji gazowej. Główny powód to zjebane strojenie, wycieki płynu z nowego reduktora i burdel pod maską. Gazownik sp********ł sprawę, przez pół roku mojego proszenia się nic nie zrobił a ja mam dość użerania się. Dotarły oba kolektory ssące do 3.2 bez otworów pod lpg / podciśnienie. Oraz dwa przewody chłodnicze w ktore u siebie mam wpięte trójniki do reduktora. Czekam aż Omega przejedzie do nowego garażu i zaczynam działać. Przez sezon zimowy mam zamiar dokończyć ściąganie gum z boczków, poprawienie ich mocowań oraz przełożenie do końca wszystkich przycisków ze zmienionym podświetleniem. Czeka mnie też zmiana opon żeby ogarnąć elegancki naciąg a potem spasowanie wszystkiego.
-
Omega żyje i ma się.. Średnio Po półtorej miesiąca stania trochę zaszła syfem Przy okazji wyczyściłem i zaimpregnowałem wkładkę KN'a. W weekend trochę się udało pojeździć i przegonić pająki z wydechu.
-
Opis kopiowałem z poradnika na 6 tłoki dlatego został dopisek którego nie zauważyłem.
-
No i ciąg dalszy z dzisiejszej roboty. Na szczęście bez komplikacji udało się wszystko rozebrać. Myślałem, że dostęp będzie gorszy ale okazał się rewelacyjny, mogłem bez problemów dojść do wszystkiego. Wszystkie powierzchnie styków czy to pompy czy rolki czy podstawy rozrządu zostały wyczyszczone a następnie złożone na gotowo. Po synchronizacji lewej głowicy z prawą i złożeniu na gotowo silnik zaczął w końcu idealnie pracować bez falowania i telepania na wolnych obrotach.
-
Sig dostał w końcu moje numery. Jako, że nie ufam sprzedającym postanowiłem sprawdzić czy rozrząd rzeczywiście był wymieniany. Zaczynając od podstaw, pasek osprzętu oem GM. Pasek rozrządu również oem GM w średnim stanie. Więc zamówiłem wszystkie graty Zestaw rozrządu SKF + pasek Gates Pompa wody Hepu Termostat Behr - czyli oryginał GM ze zeszlifowanym numerem Komplet filtrów Powietrza - Hengst Kabiny - Pure Paliwa oraz oleju - Mann Olej standardowo - 5w50 Valvoline Na pierwszy strzał poszedł olej z filtrem. Na szczęście filtr paliwa udało się wymienić bez łamania szybkozłączkę - był jeszcze ori z 2003 roku. Następnie poszły filtry Powietrza Oraz kabiny Na kolejny strzał poszła wymiana świec - kolejne kłamstwo sprzedającego "wymieniałem świece, ale założyłem 1 elektrodowe dlatego tak dziwnie chodzi" Oczywiście.. Źle chodziła bo dalej siedziały oryginalne świece które już swoje przeżyły. Z racji, że do wymiany świec trzeba zrzucić kolektor dolotowy zaopatrzyłem się w komplet nowych uszczelek z Saturna 3.0 prosto z USA. Ktoś zamiast zmienić wcześniej uszczelki to za*****ł wszystko silikonem. Sig w końcu śmiga jak powinien, jutro biorę się za wymianę rozrządu z pompą wody oraz paska osprzętu.
-
Dziękuję prześlicznie!
-
Kolor najlepszy na świecie! Nawet nie wiesz jak bardzo tęskniłem za Z157
-
1. Misiek + Jus-Tinka (2 os.) 2. Vision95 + Moniczka (2 os.) 3. JVSI (1 os.) 4. Skroba + Jagoda (2 os.) 5. Zwierzu (1 os.) 6. Frytek + Kartofelka (2 os.)
-
Dziękuję ślicznie!!
-
Dotarły pierwsze graty - nowe oponki na lato czyli standardowo Uniroyal Rainsport 5 w rozmiarze 225/40 R18. Z racji, że Omega zimy już nie zobaczy postanowiłem wykorzystać koła ze Stelvio które kupiłem w ubiegłym roku. Przezbrojone z zimówek na lato. Od razu założyłem komplet nowych oem śrub i wleciały na wóz. Dotarł również komplet oryginalnych 4 elektrodowych świec. Przednie gniazdo zapalniczki miało problem z jakąkolwiek ładowarką czy transmiterem więc postanowiłem je zastąpić gniazdem USB. Wpasowało się prawie idealnie, trzeba było delikatnie rozszlifować otwór pod dekorem. Wpięte w oryginalną kostkę do zasilania fabrycznej zapalniczki plus dołożony dodatkowy bezpiecznik. Młoda zaczęła narzekać na brak możliwości otwarcia szyby, po krótkim teście okazało się, że żaden z przełączników prócz kierowcy nie działa a dodatkowo kierowcy się zacina. Wyciągnąłem przełączniki z samochodu, rozebrałem na części pierwsze i wyczyściłem wszystkie styki, zobaczymy czy to pomoże.
-
Noo.. Także tak.. Tydzień temu skoczyliśmy się po nowe daily, podczas próby wyjazdu z placu od poprzedniego właściciela omega nie odpaliła... Musiałem awaryjnie odpalić na LPG, świeciła się ostatnia kropka na zielono więc najbliższy obrany cel - stacja. Niestety, kilometr przed stacją brakło gazu. A przez uwaloną pompę paliwa nie było żadnej innej alternatywy na jazdę. Szybki telefon do ziomka o lawetę i zaczynamy podróż... Podróż na stację paliw żeby zatankować lpg Omega dojechała pod dom, następnie na firmę a w tygodniu udało się zmienić pompę paliwa na nową.
-
Aisin AF33
-
Czas na następny temat, tym razem mojego daily. Z racji, że szkoda mi męczyć omegi na codzień i jazda nią na daily mocno ogranicza mnie z modyfikacjami, padła decyzja o zakupie drugiego wozu do jazdy na codzień. Przez przypadek trafił się na miejscu następny Opel z tym samym silnikiem. Opel Signum z silnikiem 3.2 V6 w automacie, przedlift 2003 rok. 173 tysiące oryginalnego przebiegu, instalacja gazowa założona 17 tysięcy kilometrów temu. Stan rewelacyjny, żadnej korozji, żadnych wgnieceń, przetarty delikatnie zderzak z przodu - finalnie pójdzie do lakieru. Z wyposażenia - Czujniki parkowania przód / tył - Automatyczna klimatyzacja - NCDC 2013 - Tempomat - Skórzane fotele w pełnej elektryce z pamięcią - Klimatyzowany schowek - Lodówka - Lustro fotochrom I jakieś inne pierdoły. Obecnie czekam na pierwsze graty i zaczynamy działać
-
Dzisiaj już na spokojnie mogę rzucić kilka słów. Jestem ogromnie zaskoczony z zakończenia imprezy w Nieborowie. Omega zdobyła dwa pierwsze miejsca w kategorii "felga zlotu" oraz "omega zlotu". Bardzo cieszę się z takiego wyróżnienia, oznacza to dla mnie, że moja robota została doceniona a dodatkowo daje mi to ogromnego motywacyjnego kopa do dalszych działań. Klimat - rewelacyjny, ludzie - fantastyczni. Cieszę się również, że po tylu latach wirtualnej znajomości udało się w końcu spotkać na żywo i pogadać. Dostałem sporą garść wiedzy i podpatrzyłem kilka tematów które z biegiem czasu będę chciał zrealizować. Ogromne podziękowania dla @daniooraz @Ricardo za wspólną podróż. Dla @Jus-Tinka @Misiek @Skroba za organizacje. Dla @Pejdzel @Vision95 za możliwość wspólnie spędzonego czasu. Oraz dla całej reszty ekipy której nie wymieniłem - DZIĘKI!
