Skocz do zawartości
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Alternator


Wąski

Rekomendowane odpowiedzi

Alternator dałem wczoraj na regenerację i zadzwonili że w 100% jest sprawny i przyczyną musi być w samochodzie 7c9066fdeeaeadedbe933618dbf06f2a.jpg

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka


Po założeniu na samochód nadal to samo

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pozostaje kwestia podłączenia w sensie sprawdzenia. Może klemy aku albo po drodze coś bierze więcej prądu niż normalnie. Musiałbyś powyciągać bezpieczniki od tych rzeczy i po kolei sprawdzać

Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś z podgrzewaniem jest nie tak. Gdzieś mała zwora i prąd większy bierze

Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka





Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po założeniu na samochód nadal to samo

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

No możliwe tylko pan napisał na kartce że może spaść do 13.2v przy max obciążeniu i tak mam tylko ta lampka mi się żarzy ale jeszcze zaraz sprawdzę bo mogę się mylić

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie na Aku około 14v bez obciążenia z obciążeniem około 12v
Spadek na msie 0.11v więc zostaje
biegun + więc myślę że z nim coś nie tak będzie nie mam bardzo podejścia do niego więc nie jestem w stanie zmierzyć
Możliwe że klemy do wymiany czy coś innego będzie jak przewód +

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem sprawdzić jutro dokładnie przewód + i jak jest spadek to sprawdzę klemy jak wszystko w normie będzie a spadek będzie na przewodzie + to dam dodatkowy przewód na z alternatora na Aku i powinno pomóc

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Wąski napisał(a):

Postanowiłem sprawdzić jutro dokładnie przewód + i jak jest spadek to sprawdzę klemy jak wszystko w normie będzie a spadek będzie na przewodzie + to dam dodatkowy przewód na z alternatora na Aku i powinno pomóc

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka
 

A przewody ci się nie grzeją od aku czasami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przewody ci się nie grzeją od aku czasami?
To właśnie sprawdzę jak napiecie będzie za słabe to muszą się grzać

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To właśnie sprawdzę jak napiecie będzie za słabe to muszą się grzać

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Po przejechaniu około 10km bez maksymalnego obciążenia obie klemy są chłodne nie grzeją się

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przejechaniu około 10km bez maksymalnego obciążenia obie klemy są chłodne nie grzeją się

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Klema są ciepłe po przejechaniu dłuższego dystansu od przewodu +

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Wąski napisał(a):

Klema są ciepłe po przejechaniu dłuższego dystansu od przewodu +

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka
 

No tak zdecydowanie nie powinno być. Na moje nie ma dobrego styku na klemach od aku. Albo tam gdzie przewody są wpięte w klemę tzw. sprasowane. Klemy dużo nie kosztują . Musisz sprawdzić czy nie ma luzów w połączeniu alternator - akumulator. Musi być sztywne. Klemy miedziane, dobrze zarobić plusowy przewód i przykręcić do klemy. Ewentualnie bypass założyć, czyli dodatkowy przewód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak zdecydowanie nie powinno być. Na moje nie ma dobrego styku na klemach od aku. Albo tam gdzie przewody są wpięte w klemę tzw. sprasowane. Klemy dużo nie kosztują . Musisz sprawdzić czy nie ma luzów w połączeniu alternator - akumulator. Musi być sztywne. Klemy miedziane, dobrze zarobić plusowy przewód i przykręcić do klemy. Ewentualnie bypass założyć, czyli dodatkowy przewód
Właśnie dziś zakupiłem wszystko i tak będę robił nowe klemy i przewód mam 1m 16mm2

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak zdecydowanie nie powinno być. Na moje nie ma dobrego styku na klemach od aku. Albo tam gdzie przewody są wpięte w klemę tzw. sprasowane. Klemy dużo nie kosztują . Musisz sprawdzić czy nie ma luzów w połączeniu alternator - akumulator. Musi być sztywne. Klemy miedziane, dobrze zarobić plusowy przewód i przykręcić do klemy. Ewentualnie bypass założyć, czyli dodatkowy przewód
Tylko bypass lepiej założyć na masę czy na plus ?

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Wąski napisał(a):

Tylko bypass lepiej założyć na masę czy na plus ?

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka
 

Dodatni

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Temat zamknięty wszystko działa od dłuższego czasu są nowe klemy baypass na przewód dodatni i wszystko śmiga

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Misiek zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...