Wąski Opublikowano 31 Października 2023 Opublikowano 31 Października 2023 Witam kupiłem dziś radio manty bo poprzednie nie działało tak jak chciałem i nie wiem jak je podłączyć w zestawie mam kostki ISO będę musiał kupić przejściówkę do anteny ale wie ktoś może jak to podłączyć który przewód gdzie idzie itd w audio jestem zielony orginalne radio miałem Philips car 2004Fajnie jak by udało zachować sterowanie z kierownicy najtańszym kosztem ale nie musi być Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka
Misiek Opublikowano 31 Października 2023 Opublikowano 31 Października 2023 Daj foto tej Manty, diagram (połączenia) i zdjęcie wyjścia/wejścia na ISO.
Wąski Opublikowano 31 Października 2023 Autor Opublikowano 31 Października 2023 Zaraz poszukam w instrukcji radia oryginalnego może coś będzie podłączenie czy coś Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka
Wąski Opublikowano 31 Października 2023 Autor Opublikowano 31 Października 2023 I czy 4x10w to będzie jakoś w miarę dawało radę będzie głośniejsze od oryginału to samo będzie czy gorsze ?Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka
Misiek Opublikowano 31 Października 2023 Opublikowano 31 Października 2023 Kostki ISO standard. Dolna sekcja to zasilanie a górna to głośniki. Ogólnie musisz kupić przejściówkę z damskiej wtyczki na męską. Czasami nieraz trzeba zamienić kabel żółty z czerwonym gdzie: Żółty - podtrzymanie pamięci - zasilanie stałe +12V Czerwony - zasilanie po zapłonie +12V lub w pozycji ACC - akcesoria (kluczyk w drugim położeniu w omedze) Niebieski - nie podłączasz Kostka głośnikowa pozostaje bez zmian to standard. Tak wygląda przejściówka: Co do mocy to powinno dać radę Ale dźwiękowo to nie wiem jak będzie brzmiało. Wszystko zależy od przetwornika dźwięku w radio i możliwości ustawienia korektora dźwięku.