Skocz do zawartości

Zmiana radia na nie orginalne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kupiłem dziś radio manty bo poprzednie nie działało tak jak chciałem i nie wiem jak je podłączyć w zestawie mam kostki ISO będę musiał kupić przejściówkę do anteny ale wie ktoś może jak to podłączyć który przewód gdzie idzie itd w audio jestem zielony orginalne radio miałem Philips car 2004

Fajnie jak by udało zachować sterowanie z kierownicy najtańszym kosztem ale nie musi być 4d6ad8ffb266bd56a8afc4ddbbc61f04.jpg

 

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

 

 

Opublikowano

Daj foto tej Manty, diagram (połączenia) i zdjęcie wyjścia/wejścia na ISO. 

Opublikowano

Zaraz poszukam w instrukcji radia oryginalnego może coś będzie podłączenie czy coś ebc9ed37a8e1272b6360d6b66cb8bbb2.jpg9fb4f43d14d516d496865f6a66fdd62d.jpge2bcba47709cd36403b500a1dc09631c.jpg5b07cf80473e5e37532202699a69bfb9.jpg

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

I czy 4x10w to będzie jakoś w miarę dawało radę będzie głośniejsze od oryginału to samo będzie czy gorsze ?9e356eb83fc444df82ed852a7be202aa.jpg

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Kostki ISO standard. Dolna sekcja to zasilanie a górna to głośniki. Ogólnie musisz kupić przejściówkę z damskiej wtyczki na męską. Czasami nieraz trzeba zamienić kabel żółty z czerwonym gdzie:

Żółty - podtrzymanie pamięci - zasilanie stałe +12V

Czerwony - zasilanie po zapłonie +12V lub w pozycji ACC - akcesoria (kluczyk w drugim położeniu w omedze)

Niebieski - nie podłączasz

Kostka głośnikowa pozostaje bez zmian to standard.

Tak wygląda przejściówka:

samochodowe-zlacze-iso-wtyk-2x8-iso-opel.jpg.1d5d0b000b29d8e0172b5f675cfb5357.jpg

Co do mocy to powinno dać radę Ale dźwiękowo to nie wiem jak będzie brzmiało. Wszystko zależy od przetwornika dźwięku w radio i możliwości ustawienia korektora dźwięku.

Opublikowano

A i jeszcze najważniejsze. Nie będziesz miał sterowania z kierownicy po zmianie radia. Nie posiada ono pinów do tego przeznaczonych tzw KEY 1 i KEY2

  • Lubię to 1
Opublikowano

Czy muszę kupić przejściówkę i zlutowac te przewody i przejściówkę anteny
A ta przejściówka na allegro jak fachowo się nazywa ?

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

I tylko te kilka przewodów najwyżej zamienić
A z kad mam wiedzieć który przewód jest 12v w Ori radiu?

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

W radio to standard jest. W Twoim przypadku to górna sekcja Cię nie interesuje.

PIN:

1 - sterowanie radiem z kierownicy

2 - +12V po stacyjce (żółty)

3 - nie używany

4 - masa (czarny)

5 - wzrost głośności wraz ze wzrostem prędkości pojazdu

6 - amplituner (wzmacniacz) wzbudzenie

7 - antena (zasilanie) wzmacniacza

8 - stały plus 12V (czerwony)

CDR2005Connect.jpg.1082259b10384648aea59bef3713ca26.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano

Co do anteny to byś musiał ze stelażu radia wyjąć wtyczkę i taki adapter ogarnąć:

samochodowe-zlacze-iso-wtyk-2x8-iso-opel.jpg.beeeade5e1df346fd6ba24e4f7e73a1d.jpg

https://allegro.pl/oferta/adapter-antenowy-przejscie-gniazdo-prosty-din-iso-14206902221

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...