Skocz do zawartości

Omega B 2.0 X20XER Fake Catera


Dawid-Lodz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Lider

No kolego:

Po pierwsze - już Cię lubię za OB i STZ 😘 /Spokojnie jestem w 100% hetero!/

po drugie - mody z moturem /szacun na dzielni/ 😃

po trzecie - zaraz będą się domagać fotek wnętrza, /ja również/ 😉

po kolejne - za chwilę będą płakać 😪, że koza /mniej to w d upie/

i na koniec - spoooko bryczka 👌

Ps. pomyśl o ciemnych lampach, ale to tylko moja sugestia.

Pozdro !!!

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Witamy w team'owej rodzinie. Jakie dalsze plany co do niej 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plany najbliższe:

- dyfer 4.22 ze szperą (w przyszły piątek kupuję)

- poszerzanie nadkoli przód (nie mieszczą się)
- wyciszenie wnętrza
- głośniki tył wymiana + sub + wzmacniacz 5 kanałowy 
- fajnie byłoby wrzucić recaro lub inne fotele na przód (sporty nie są aż tak wygodne jak bym tego oczekiwał 🙂 )
- chodzi myśl po głowie o kompresorze / turbo (ale to już dalsze plany) bo na tym setupie dbilas oferuje turbokit do 260km bez odprężania - to byłoby coś (oczywiście nie na kicie dbilasa za 5 tys euro 🙂 )

Edytowane przez Dawid-Lodz
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Klubowicz

No widzę że dałeś się namówić super dziękuję i witam w śród nas obserwuje ja od samego początku i kibicuje 💪🥰

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Klubowicz
W dniu 23.06.2023 o 23:28, Dawid-Lodz napisał(a):

Zdjęcia pozostałych gratów 🙂

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

gggg.jpg

vvvvvv.jpg

No powiem że idziesz do przodu 💪 szacun i mam nadzieję że że ja znów zobaczę ale tym razem juz w tym projekcie co robisz 😍

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Klubowicz
1 godzinę temu, Grabarz napisał(a):

Zacna sztuka 🙂

Była na 1 urodzinach z tego co pamiętam co my robiliśmy jako zarząd OE wtedy jeszcze jako normalna omega 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Klubowicz
5 minut temu, Grabarz napisał(a):

Slabo to pamietam masz jakies foty? 🙂

Mam

IMG_20220106_131948.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś ten tuning lat 90tych wciąż za mną chodzi 😅 Poważnie rozważam neony i lekki badlook 🙂 

image.jpeg.5074c43134970912fe39e0bd39c74cfc.jpeg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Klubowicz

No powiem ci że to nie głupia sprawa jest też się nad tym zastanawiam poważnie na złoty spoty zajebista sprawa

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Klubowicz
16 godzin temu, Dawid-Lodz napisał(a):

Gdzieś ten tuning lat 90tych wciąż za mną chodzi 😅 Poważnie rozważam neony i lekki badlook 🙂 

image.jpeg.5074c43134970912fe39e0bd39c74cfc.jpeg

No jeszcze tak nie wygląda jakoś głupio… ale ja byłbym raczej na nie. 
 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Grabarz napisał(a):

Za powazny projekt, ja bym w to nie szedł 🙂

Spoko, maska na złomie ok.100zł 🙂 A ledy to nie na codzień 😄 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, maska na złomie ok.100zł  A ledy to nie na codzień  
To tylko moje zdanie auto jest Twoje robisz je pod siebie wiec luz :) Tobie ma sie podobac :)
  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Klubowicz
2 minuty temu, Grabarz napisał(a):
29 minut temu, Dawid-Lodz napisał(a):
Spoko, maska na złomie ok.100zł emoji846.png A ledy to nie na codzień emoji1.png 

To tylko moje zdanie auto jest Twoje robisz je pod siebie wiec luz 🙂 Tobie ma sie podobac 🙂

Dokładnie. To tylko nasze opinie. Masz wizję to rób po swojemu. 😁

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Klubowicz
17 minut temu, Vision95 napisał(a):

Dokładnie. To tylko nasze opinie. Masz wizję to rób po swojemu. 😁

I nie pij przy tym za dużo :classic_tongue:

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...