Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem 🙂 to już chyba pora wrzucić Omegę , która pomimo nieustannej walki poddania się na żyletki jest ratowana pełna siła i chęcią serca.

W skrócie jej historia...

Kupiliśmy ja z Tatą kilka lat temu. Namówiłem go w końcu na coś więcej niż 2.0 w benzynie bo raz się żyje i niech coś tam mruczy pod maską. 

Ostatnie półtorej roku albo i lepiej stała nieużywana ze względu na białaczkę Ojca..

 

Życie jest przewrotne i niestety mimo prób nie udało nam się z tego wyjść, choć dziękuję wszystkim za próby pomocy oddanych litrów krwi i całej reszty. 

Silnik wymieniony przy przebiegu 220 tysięcy na angola 120 tysięcy.

Po tak długim postoju wymieniona chłodnica, sterownik pompy ABS i pompa 

W międzyczasie wyszło, że jak stała zjadło ja trochę od spodu, ale podłużnice na szczęście całe. 

Wszystkim się zająłem. Ogarnąłem temat całego auta, bo mieliśmy z Tatą sprawę, że pojedziemy po przeszczepie szpiku na wspólny zlot Opla. Dlatego cisnę Omegę, nie pójdzie na żyletki. 

 

Na pierwszym przeglądzie wybuchła chłodnica.. na pełnych wentylatorach na full gorąca w sierpniu przy temperaturze 30 w cieniu wracaliśmy do domu 10 km.

Fabrycznie srebrna , miała kilka kolorów po drodze, ale finalnie jest pomarańczowy metalik. 

Mechanicznie :

Silnik 120 tysięcy przejechane

Wymieniony układ wydechowy 2xxpipe z czego jeden przelot drugi bas + strumienice

19 felgi Veemann-fs 9j

Gwint tył od @Vision95 - dobry chłop i pomocny

gwint przód nowka tatechnix 

Dystanse

przód 15m

Tył 30mm

Oklejony pomarańczowy metalik

Szyby czarne jak noc

Spoiler Steinmetz 

Przód dokładka laminat

Progi też dokładki nie pamiętam jakie

@Misiek też dziękuję przy sterowniki za porady

 

Środek jeszcze w trakcie roboty, ale Ori zielone skórki full elektryka, wymienione radio 2 din Pioneer, polakierowane elementy kokpitu i wiele innych rzeczy. 

 

Dorzucę to wszystko w kolejnych wiadomościach bo mega dużo tego było.

Jest przy tej Omedze tyle historii, że najlepiej odpowiedzialnym ja wszystkim na żywo.. po prostu dziesiątki godzin przy tym, żeby wyglądała tak jak jest i kolejnych tyle, żeby ją poprawić..

Messenger_creation_D46E9284-E299-4B5F-920A-6EC3F039BF76.jpeg

Messenger_creation_BE7F826E-DCA9-4E1C-80E3-ECA317B1C044.jpeg

Messenger_creation_A5700895-253D-42C3-A95C-638A00B8C275.jpeg

Messenger_creation_0D9BCABE-502E-4F70-9F9F-378730D3D86C.jpeg

Messenger_creation_F338287C-AAAB-4A20-97DE-A2CE2C5FCF2D.jpeg

Messenger_creation_3953FF29-1BBC-4D8D-9F42-E80B6CC7A6EA.jpeg

Messenger_creation_DCF7A9CC-DD1F-4E9D-857E-15B56BAFAAF8.jpeg

Messenger_creation_62C069D2-2AC9-40D8-86F4-68AADE70381C.jpeg

Messenger_creation_574982326972753.jpeg

Messenger_creation_587B124F-0A2E-4AD2-BA76-66EFF2B50080.jpeg

Messenger_creation_ACBF420A-E703-4F1A-A9BC-43ABEC308AED.jpeg

Messenger_creation_341B1CFB-8EE0-4A0D-A855-B237B1EB724F.jpeg

Messenger_creation_F30A0507-3EEB-491E-BEB6-CD912050A4AB.jpeg

IMG_20250527_201439_490.jpg

  • Lubię to 3
Opublikowano

Gratki, że w końcu jest opis czterokołowca. Bezawaryjności życzę ...

39 minut temu, Pitsons1 napisał(a):

Messenger_creation_F338287C-AAAB-4A20-97DE-A2CE2C5FCF2D.jpeg

Paliwo jest bo widać ale oleju by się przydało wlać 😜 Ogólnie czujnik poziomu oleju w "V" jest bardzo wrażliwy na stan oleju. Komunikat potrafi się zapalić nawet jak jest połowa na bagnecie.

Opublikowano
9 godzin temu, Misiek napisał(a):

Gratki, że w końcu jest opis czterokołowca. Bezawaryjności życzę ...

Paliwo jest bo widać ale oleju by się przydało wlać 😜 Ogólnie czujnik poziomu oleju w "V" jest bardzo wrażliwy na stan oleju. Komunikat potrafi się zapalić nawet jak jest połowa na bagnecie.

albo po prostu uszkodzony, ja u siebie raz zmieniałem już. Trzeba pamiętać przy wymianie oleju:P Albo patent na odkurzacz ale nie odważyłbym się 😄

Opublikowano

Przy następnej wymianie oleju się wymieni czujnik:) na bagnecie 3/4 a serwis dopiero co robiony. Więc przy następnym się wymieni 🙂

10 godzin temu, Misiek napisał(a):

Gratki, że w końcu jest opis czterokołowca. Bezawaryjności życzę ...

Paliwo jest bo widać ale oleju by się przydało wlać 😜 Ogólnie czujnik poziomu oleju w "V" jest bardzo wrażliwy na stan oleju. Komunikat potrafi się zapalić nawet jak jest połowa na bagnecie.

  • Lubię to 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...