Skocz do zawartości

KrzysztofTM

Klubowicz
  • Postów

    114
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana KrzysztofTM w dniu 12 Marca

Użytkownicy przyznają KrzysztofTM punkty reputacji!

2 obserwujących

O KrzysztofTM

  • Urodziny 20.06.1980

Informacje o użytkowniku

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miasto
    Tomaszów Mazowiecki
  • Województwo
    łódzkie

Informacje o omedze

  • Model
    BFL
  • Silnik
    Z22XE
  • Skrzynia
    Manualna
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2001

Inny pojazd

  • Inne auto
    Corsa C

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KrzysztofTM

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Rok za nami
  • Dedykowany
  • Współtwórca
  • Rospoczęcie dyskusji
  • Dobrze reagujący

Najnowsze odznaki

82

Reputacja

  1. Również dziękuję za super spędzony czas, tym bardziej, że to był mój powrót po kilku latach do spotkań omegowych. Mam nadzieję, że w tak zacnym gronie (albo większym) spotkamy się w czerwcu na zlocie.
  2. Chyba od gadania...
  3. Czy dziecko na zlocie jest liczone jak dorosły, czy jakoś inaczej? Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
  4. Ja bym sie bardziej jednak martwił ile to ma volt . No i poczekajcie z tym piciem w sobote chociaż do późnego popołudnia, bo zastanę głuchą ciszę. Mam ja jeszcze jedno pytanie co do imprezy. Omegi na galowo, czy w tym wypadku to schodzi na dalszy plan?
  5. No tak, ale wtedy po prostu przygasaja. Taki sam objaw jest jeśli aku jest już do wymiany. Tutaj jest takie pulsowanie świateł przez dwie-trzy sekundy i wraca do normy
  6. Wiem, że jest elektryczne. Klemy poprawiane, wiec odpada. Mas nie sprawdzałem. Gdzieś wyczytałem, że jeśli wymiana regulatora nie pomoże, to walnięte wspomaganie. Muszę w sumie sprawdzić, czy włączając inne prądożerne odbiorniki tez jest ten objaw. Ładowanie poprawne, błędów brak.
  7. No no. Ja Was w sobotę poprzykrywam kołderkami o 22-ej i wracam do domu
  8. Dokładnie, też się zdziwiłem. W Astrze F miałem spawany kolektor, pekniecie było pionowo na środku. Tutaj są dwa pękniecia i to drugie jest właśnie poziomo.
  9. No bardzo możliwe, że w sobotę po pracy się wybiorę, bo mam tylko 80km. Dawno się nie widzieliśmy.
  10. Mechanik mi to samo tłumaczył dzisiaj, żeby ponawiercać na poczatku i końcu pęknięcia, bo bedzie pękać dalej. Do tego kolektor zagrzać i dopiero spawać. W tym wypadku najlepiej spawać na aucie, bo można utrzymać odpowiednią temperaturę podczas spawania jak i po nim, gdzie ważne jest powolne stygniecie kolektora. Narysowałem pekniecia u siebie, bo nie zrobiłem zdjęcia.
  11. Czy opłatę za deptanie trawy przez gości uiszczamy na miejscu, czy można przelewem?
  12. No z różnych powodów wolno to postępuje. Mieszkam w bloku, dostęp mam tylko do kawałka placu bez kanału. Pomijam kwestie finansowe i brak czasu. W tym jednak roku nastąpił spory postęp
  13. Tak jak z Omegą tu też mały update. Sanki wymienione, przy okazji padł wysprzęglik w skrzyni więc zrobione za jednym zamachem, bo zrzucając skrzynię i tak trzeba ruszyć sanki. Zegary zrzuciłem, wymieniłem podświetlenie i uzupełniłem wycięte diody od checka i ABS-u !!! . Nasi tam byli, coś chcieli kiedyś ukryć robiąc taki myk. Na szczęście check i ABS gasną po odpaleniu. Styki czyste, po prostu wpiąłem je mocno z powrotem i od dłuższego czasu nic sie złego nie dzieje. Do tego diagnostyka kompem, wykasowanie błędów. Tak przy okazji @Misiek interfejs uruchomiłem, tylko żeby zczytać car pass musiałem zrobić downgrade oprogramowania w interfejsie do konkretnej wersji i się udało. Przy kolejnej okazji padł czujnik położenia wału, też już wymieniony. Szybciej odpala i nie ma tych krótkich szarpnięć podczas jazdy, o których kiedyś pisałem. Wymieniłem też manetkę od kierunków. Lista rzeczy do ogarnięcia się sukcesywnie zmniejsza. Z grubszych rzeczy została wymiana łożyska z tyłu na kole i zerkniecie na zbiornik, bo jak wlałem więcej paliwa, to mi nim śmierdzi z tyłu auta. Do tego regeneracja alternatora, przy kręceniu kierownicą pulsują światła, wygląda to na regulator. Ładowanie jest ok, ale są skoki napięcia. Z drobniejszych rzeczy została wymiana włączników na konsoli środkowej, bo nie blokują się, polerka reflektorów i wymiana silniczka spryskiwaczy. Przy okazji zrzucania podszybia dam nową uszczelkę i zerknę na mechanizm wycieraczek, bo wydaje dziwne dźwięki podczas działania.
  14. Trochę czasu już tematu nie aktualizowałem... Omega ma się dobrze, jutro ją odbieram od mechanika. Wymieniony rozrząd z pompą wody, która się rozleciała i dość mocno gubiłem płyn chłodniczy. Na samym rozrządzie zrobiłem trochę ponad 30tyś kilometrów, ale pompa nie wytrzymała. Do tego kolejna wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów, bo tradycyjnie leciało na półksiężycach. Na szczęście pokrywa nie pogięta, wszystko szczelne po wymianie Zdiagnozowane zostało też popierdywanie na zimnym. Kolektor wydechowy ma dwa pęknięcia. Cały czas się waham, czy spawać, czy wymieniać... Co zostało do ogarnięcia? Wspomniany kolektor, zrobienie płukanki olejowej, później wymiana oleju i filtra, zabezpieczenie przewodów hamulcowych z tyłu przed dalszą korozja, albo ich wymiana no i nieszczęsne prosiaczki, które wymieniam od kilku lat . Z kwestii bardziej wizualnych właściwie tylko wymiana przedniego zderzaka i odświeżenie wnętrza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...