Jvsi Opublikowano 11 Maja Autor Opublikowano 11 Maja Hejka takie pytanko po tej akcji z alternatorem znikneły mi długie swiatła jak myślicie co sie mogło stac czyby przekaznik jakois sie spalił ? A moze cos innego .
Misiek Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja A mierzyłeś jakie jest napięcie ładowania po zamontowaniu alternatora ? Sprawdź bezpieczniki najpierw bo są od lewego i prawego światła osobno. Przekaźnik jest obok bezpieczników pod kierownicą. 1
Jvsi Opublikowano 11 Maja Autor Opublikowano 11 Maja 1 minutę temu, Misiek napisał(a): A mierzyłeś jakie jest napięcie ładowania po zamontowaniu alternatora ? Sprawdź bezpieczniki najpierw bo są od lewego i prawego światła osobno. Przekaźnik jest obok bezpieczników pod kierownicą. ok sprawdze ładowanie jest teraz 14.4V wszystkie objawy które sie działy ustapily
Vision95 Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja Zobacz może po prostu zwędzone żarówki, cyka przekaźnik jak włączasz długie ?
Jvsi Opublikowano 12 Maja Autor Opublikowano 12 Maja Te swiała to jest teraz mały problem suka zaczeła gasnac co jakis czas zdarzyło sie nawet podczas jazdy . Większość zgasnien ma miejsce podczas jazdy w korku czasem jest tak ze musze kleme zdjac aby go zresetowac macie jakies pomysły gdzie szukac problemu , zaden check engine sie nie swieci po ponownym odpaleniu wszystko jest ok przyspieszenie itp
Misiek Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja A jak kontrolki na desce ? Czy kontrolka aku się zapala ?
Jvsi Opublikowano 13 Maja Autor Opublikowano 13 Maja podejrzewasz ze alternator szwankuje tylko bylo tez tak ze nie chcał odpalic po takim czyms i pomogło zdjecie klemy na chwile
Misiek Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja Mi jak się rozdupcył na ekspresowce to altek padł. Ciemno się zrobiło w uj. Dobrze, że droga oświetlona. Najpierw zaczęły światła dziwnie migać i na desce też oświetlenie. Dlatego później wpadł z VC
Vision95 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja Może sterownik dostał po du**e od wysokiego ładowania? Co z błędami? Nie masz kompa?
Jvsi Opublikowano 13 Maja Autor Opublikowano 13 Maja 4 godziny temu, Vision95 napisał(a): Może sterownik dostał po du**e od wysokiego ładowania? Co z błędami? Nie masz kompa? no niestety nie mam
Vision95 Opublikowano 14 Maja Opublikowano 14 Maja Bo to takie nie stworzone błędy. Może coś się zadziało albo sterownik się uwędził może ? No chociaż błędy patrzeć co jest grane
Jvsi Opublikowano 10 Czerwca Autor Opublikowano 10 Czerwca Hejka dzis moja chora smoczyca została zdiagnozowana i troche troche tego jest P 0571 - problem z obwodem przełącznika który kontroluje funkcje tempomatu P 0430 - usterka w układzie katalizatora P 0420 - układ katalizatora nie działa prawidłowo prawdopodobnie uszkodzona sonda lambda P 1700 - podobno ogólny błąd skrzyni biegów jakiegos sterownika P 0650 - problem z komunikacja miedzy sterownikiem silnika ECU a pozostałymi modułami w samochodzie P 1614 - problem z modułem sterujacym CIM w układzie kierownicy który moze byc zwiazany z zaplonem rozruchem lub innymi dzałaniem elektrycznym P 0100 - system rozpoznaje problem z przepływomierzem P 0110 - problem z czujnikiem temperatury powietrza dolotowego IAT który może być uszkodzony lub posiadać wadliwe połączenie elektryczne. P 0703 - nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych P 0730 - nieprawidłowe połozenie ........ale nie wiem czego P 0560 - za wysokie wejscie napięcia systemu P 0725 - nieprawidłowe działanie obiegu pradowego wejscia czujnika predkości Ostatnie trzy błędy to pozostałość po ostatniej awari alternatora teraz jest juz ok ładowanie . jeszcze wyczytałem bład czujnika wału korbowego ale teraz go nie widze , po kasacji błedów nie pojawiły sie a silnik nadal po okolo 20-30 minutach sie wyłacza. Cała diagnoza była mozliwa dzieki @Misiek DZIEKI WIELKIE. Jesli macie jakies sugestie chetnie poczytam . Obstawiam ze głownym prowodyrem tej całej wkurwiajacej usterki jest ten czujnik . Mam pytanie do Was ile jest tych czujnikow czy to sa osobne wału i wałka rozrzadu czy moze jest jeszcze jakis bo jak miałem VB to mi co roku padał czujnik wałka. Czy tu jest podobnie? 1
Misiek Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca W końcu na spokojnie mogę odpisać. 18 godzin temu, Jvsi napisał(a): P 1700 - podobno ogólny błąd skrzyni biegów jakiegos sterownika 18 godzin temu, Jvsi napisał(a): P 0725 - nieprawidłowe działanie obiegu pradowego wejscia czujnika predkości 18 godzin temu, Jvsi napisał(a): P 0730 - nieprawidłowe połozenie ........ale nie wiem czego Te wszystkie wyżej dotyczą automatu. Może być to spowodowane przez przepływomierz ale też przez czujnik obrotów wału. W 2.2 był problem z uruchomieniem auta. Długo myślałem co tu jest grane. Błędy były od wymiany ecu po sterownik skrzyni. Winowajcą okazał się czujnik położenia wałków rozrządu. W późniejszym czasie przepływomierz Takie błędy miałem. Może być u ciebie czujnik położenia wału korbowego (ten na dole). Rozmawialiśmy o tym 19 godzin temu, Jvsi napisał(a): P 0650 - problem z komunikacja miedzy sterownikiem silnika ECU a pozostałymi modułami w samochodzie Bardziej ten błąd sugeruje, że nie działa kontrolka "Check" - przepalenie żarówki 19 godzin temu, Jvsi napisał(a): P 0430 - usterka w układzie katalizatora P 0420 - układ katalizatora nie działa prawidłowo prawdopodobnie uszkodzona sonda lambda Też miałem to kiedyś. Pomogło przeniesienie drugich sond za drugie katy 19 godzin temu, Jvsi napisał(a): P 0100 - system rozpoznaje problem z przepływomierzem P 0110 - problem z czujnikiem temperatury powietrza dolotowego IAT który może być uszkodzony lub posiadać wadliwe połączenie elektryczne Wiadomo przepływomierz. Z tego co kojarzę to chyba z odłączoną przepływką jeździsz Po tym wszystkim wykasowałbym błędy i patrzył co się pojawi i jaki ma status. Podsumowując to bardziej bym się skupił na tym czujniku położenia wału korbowego. Jego błąd wg OBD to P0335. Zaś wałków rozrządu P0340
Jvsi Opublikowano 11 Czerwca Autor Opublikowano 11 Czerwca Dzis znowu zrobiłem testy i wyskoczyły dwa jeden to bzdura a drugi raczej nie P 0650 - lampka kontrolna wadliwego działania (M) przerwany obwód sterujacy - Obecny P 0325 - obwód czujnika spalania stukowego 1 (rzad 1 lub pojedyńczy czujnik) sygnał za niski - Obecny Po kasacji błedów po pewnym czasie znowu sie pojawiaja . Silnik nadal gasnie po pewnym czasie choc w czasie jazdy nie zgasł zrobiłem kilka kilometrow . @Misiek
Misiek Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca A sprawdzałeś wartości pomiarowe jakie czujnik pokazuje ? Rząd 1 to strona pasażera (lewa strona od przodu) i on tam jest przykręcony do bloku silnika Coś takiego2 pinowy. Z tego co kojarzę to powinien być przykręcony z odpowiednim momentem tj 20Nm 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się