Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejka takie pytanko po tej akcji z alternatorem znikneły mi długie swiatła jak myślicie co sie mogło stac czyby przekaznik jakois sie spalił ? A moze cos innego . 

Opublikowano

A mierzyłeś jakie jest napięcie ładowania po zamontowaniu alternatora ? Sprawdź bezpieczniki najpierw bo są od lewego i prawego światła osobno. Przekaźnik jest obok bezpieczników pod kierownicą.

  • Lubię to 1
Opublikowano
1 minutę temu, Misiek napisał(a):

A mierzyłeś jakie jest napięcie ładowania po zamontowaniu alternatora ? Sprawdź bezpieczniki najpierw bo są od lewego i prawego światła osobno. Przekaźnik jest obok bezpieczników pod kierownicą.

ok sprawdze ładowanie jest teraz 14.4V

wszystkie objawy które sie działy ustapily 

Opublikowano

Zobacz może po prostu zwędzone żarówki, cyka przekaźnik jak włączasz długie ? 

Opublikowano

Te swiała to jest teraz mały problem suka zaczeła gasnac co jakis czas zdarzyło sie nawet podczas jazdy .

Większość zgasnien ma miejsce podczas jazdy w korku czasem jest tak ze musze kleme zdjac aby go zresetowac macie jakies pomysły gdzie szukac problemu , zaden check engine sie nie swieci po ponownym odpaleniu wszystko jest ok przyspieszenie itp

Opublikowano

A jak kontrolki na desce ? Czy kontrolka aku się zapala ?

Opublikowano

jak zgasł to wszystkie sie swieca 

 

Opublikowano

podejrzewasz ze alternator szwankuje tylko bylo tez tak ze nie chcał odpalic po takim czyms i pomogło zdjecie klemy na chwile

Opublikowano

Mi jak się rozdupcył na ekspresowce to altek padł. Ciemno się zrobiło w uj. Dobrze, że droga oświetlona. Najpierw zaczęły światła dziwnie migać i na desce też oświetlenie. Dlatego później wpadł z VC

Opublikowano

Może sterownik dostał po du**e od wysokiego ładowania? Co z błędami? Nie masz kompa?

Opublikowano
4 godziny temu, Vision95 napisał(a):

Może sterownik dostał po du**e od wysokiego ładowania? Co z błędami? Nie masz kompa?

no niestety nie mam

Opublikowano

Bo to takie nie stworzone błędy. Może coś się zadziało albo sterownik się uwędził może ? No chociaż błędy patrzeć co jest grane 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Hejka dzis moja chora smoczyca została zdiagnozowana i troche troche tego jest 🤣

P 0571 - problem z obwodem przełącznika który kontroluje funkcje tempomatu 

P 0430 - usterka w układzie katalizatora

P 0420 - układ katalizatora nie działa prawidłowo prawdopodobnie uszkodzona sonda lambda

P 1700 - podobno ogólny błąd skrzyni biegów jakiegos sterownika

P 0650 - problem z komunikacja miedzy sterownikiem silnika ECU a pozostałymi modułami w samochodzie

P 1614 - problem z modułem sterujacym CIM w układzie kierownicy który moze byc zwiazany z zaplonem rozruchem lub innymi dzałaniem elektrycznym

P 0100 - system rozpoznaje problem z przepływomierzem 

P 0110 - problem z czujnikiem temperatury powietrza dolotowego IAT który może być uszkodzony lub posiadać wadliwe połączenie elektryczne.

P 0703 - nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych

P 0730 - nieprawidłowe połozenie ........ale nie wiem czego 

P 0560 - za wysokie wejscie  napięcia systemu 

P 0725 - nieprawidłowe działanie obiegu pradowego wejscia czujnika predkości 

Ostatnie trzy błędy to pozostałość po ostatniej awari alternatora  teraz jest juz ok ładowanie .

jeszcze wyczytałem bład czujnika wału korbowego ale teraz go nie widze , po kasacji błedów nie pojawiły sie a silnik nadal po okolo 20-30 minutach sie wyłacza.

 

Cała diagnoza była mozliwa dzieki @Misiek DZIEKI WIELKIE.

Jesli macie jakies sugestie chetnie poczytam . Obstawiam ze głownym prowodyrem tej całej wkurwiajacej usterki jest ten czujnik . 

Mam pytanie do Was ile jest tych czujnikow czy to sa osobne wału i wałka rozrzadu czy moze jest jeszcze jakis bo jak miałem VB to mi co roku padał czujnik wałka.

Czy tu jest podobnie?

  • Lubię to 1
Opublikowano

W końcu na spokojnie mogę odpisać.

18 godzin temu, Jvsi napisał(a):

P 1700 - podobno ogólny błąd skrzyni biegów jakiegos sterownika

 

18 godzin temu, Jvsi napisał(a):

P 0725 - nieprawidłowe działanie obiegu pradowego wejscia czujnika predkości 

 

18 godzin temu, Jvsi napisał(a):

P 0730 - nieprawidłowe połozenie ........ale nie wiem czego 

Te wszystkie wyżej dotyczą automatu. Może być to spowodowane przez przepływomierz ale też przez czujnik obrotów wału. W 2.2 był problem z uruchomieniem auta. Długo myślałem co tu jest grane. Błędy były od wymiany ecu po sterownik skrzyni. Winowajcą okazał się czujnik położenia wałków rozrządu. W późniejszym czasie przepływomierz

Takie błędy miałem. Może być u ciebie czujnik położenia wału korbowego (ten na dole). Rozmawialiśmy o tym

Zrzut ekranu (19).pngZrzut ekranu (19).png20160911_004029.jpg

 

19 godzin temu, Jvsi napisał(a):

P 0650 - problem z komunikacja miedzy sterownikiem silnika ECU a pozostałymi modułami w samochodzie

Bardziej ten błąd sugeruje, że nie działa kontrolka "Check" - przepalenie żarówki

19 godzin temu, Jvsi napisał(a):

P 0430 - usterka w układzie katalizatora

P 0420 - układ katalizatora nie działa prawidłowo prawdopodobnie uszkodzona sonda lambda

Też miałem to kiedyś. Pomogło przeniesienie drugich sond za drugie katy

19 godzin temu, Jvsi napisał(a):

P 0100 - system rozpoznaje problem z przepływomierzem 

P 0110 - problem z czujnikiem temperatury powietrza dolotowego IAT który może być uszkodzony lub posiadać wadliwe połączenie elektryczne

Wiadomo przepływomierz. Z tego co kojarzę to chyba z odłączoną przepływką jeździsz

 

Po tym wszystkim wykasowałbym błędy i patrzył co się pojawi i jaki ma status. 

Podsumowując to bardziej bym się skupił na tym czujniku położenia wału korbowego. Jego błąd wg OBD to P0335. Zaś wałków rozrządu P0340

Opublikowano

Dzis znowu zrobiłem testy i wyskoczyły dwa jeden to bzdura a drugi raczej nie

P 0650 - lampka kontrolna wadliwego działania (M) przerwany obwód sterujacy  - Obecny 

P 0325 - obwód czujnika spalania stukowego 1 (rzad 1 lub pojedyńczy czujnik) sygnał za niski - Obecny

Po kasacji błedów po pewnym czasie znowu sie pojawiaja . Silnik nadal gasnie po pewnym czasie choc w czasie jazdy nie zgasł zrobiłem kilka kilometrow .

@Misiek 

Opublikowano

A sprawdzałeś wartości pomiarowe jakie czujnik pokazuje ?

Rząd 1 to strona pasażera (lewa strona od przodu) i on tam jest przykręcony do bloku silnika

Coś takiego2 pinowy. Z tego co kojarzę to powinien być przykręcony z odpowiednim momentem tj 20Nm

CZUJNIK-STUKOWY-SPALANIA-STUKOWEGO-OPEL-SIGNUM-VECTRA-C-2-2-DIRECT-BENZ-OE.jpeg

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...