Skocz do zawartości
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Omega wąski


Wąski

Rekomendowane odpowiedzi

No to właśnie taki mam ile moze być warty orginalny ?

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oo to dużo mi udało się trafić za 50zl używana bo mówiłem że to zamiennik bo myślałem że inaczej Ori wygląda a panu obojętne to było
Wsm dostałem od kobiety na prezent urodzinowy
Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka



  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Wąski napisał(a):

Oo to dużo mi udało się trafić za 50zl używana bo mówiłem że to zamiennik bo myślałem że inaczej Ori wygląda a panu obojętne to było
Wsm dostałem od kobiety na prezent urodzinowy
Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka


 

zamienniki w sensie laminat będziesz w stanie łatwo poznać bo poza oznaczeniami od spodu lotki to ori będzie z pur i nie będzie się uginać, laminat w 99 procentach przypadków jest pusty w środku jak ci sie ugnie jak go ręką na środku ściśniesz to najpewniej zamiennik. tbf tuning robi np lotki do wielu opli chyba nawet zamiennik tej lotki właśnie z laminatu, fakt są grube ale zawsze da sie to ścisnąć w rękach na tyle zebys zobaczył czy ten materiał w ogóle pracuje.

Jak by nie było ważeń żeby ci się podobało a jak cena oryginałów przekracza granice rozsądku nikt sie nie czepia ze zamiennik.

Prześledziłem co jak na razie sie u ciebie dzieje i fajnie ze zrobiłeś zabudowę stożka ale jak już idziesz w tą stronę to mogę polecić rurę kominkową alu, tak to nie żart po wyjęciu lampy jesteś w stanie docisnąć lampą i będziesz miał dolot do zabudowy, u mnie jest obok halogenu za kratką.

rozpórki od @Misiek moge śmiało polecić

zamiast dystansów zastanów sie może nad kołami na lato, et które masz z dystansami bedzie bardzo obciążało łożyska kół, jak przednie to nie problem bo całą piastę masz na 4 śruby i zwykle wychodzi to tył masz prasowany w wachacz i seger zabespieczający gdzie samo łożysko skf(zeby 2 razy nie robić) 150zł za szt. mówię z autopsji, mam 25mm tył teraz po przetoczeniu z 30 i 15 z przodu na et25. z powodu większych zacisków i estetyki plus gleba i lekki comber to łożyska lecą szybciej niż zęby na Grochowie w warszawie.

 

Czarna lampa- jak chcesz się w to bawić a w srebrnym to siedzi to może misiek znajdzie czas i sie dogadacie, bo opcji kilka jest od samej ramki po totalny beton z bi ledem. hajs is the limit no i wizja właściciela.

 

jak są mocowane te kiliszki?

czekam na następne mody, Pamiętaj ze jak masz jakieś problemy jest nas tu sporo i na prawdę wiele przeszliśmy, czasem łatwiej napisać niż się godzinami męczyć.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Pejdzel napisał(a):

zamienniki w sensie laminat będziesz w stanie łatwo poznać bo poza oznaczeniami od spodu lotki to ori będzie z pur i nie będzie się uginać, laminat w 99 procentach przypadków jest pusty w środku jak ci sie ugnie jak go ręką na środku ściśniesz to najpewniej zamiennik. tbf tuning robi np lotki do wielu opli chyba nawet zamiennik tej lotki właśnie z laminatu, fakt są grube ale zawsze da sie to ścisnąć w rękach na tyle zebys zobaczył czy ten materiał w ogóle pracuje.

Jak by nie było ważeń żeby ci się podobało a jak cena oryginałów przekracza granice rozsądku nikt sie nie czepia ze zamiennik.

Prześledziłem co jak na razie sie u ciebie dzieje i fajnie ze zrobiłeś zabudowę stożka ale jak już idziesz w tą stronę to mogę polecić rurę kominkową alu, tak to nie żart po wyjęciu lampy jesteś w stanie docisnąć lampą i będziesz miał dolot do zabudowy, u mnie jest obok halogenu za kratką.

rozpórki od @Misiek moge śmiało polecić

zamiast dystansów zastanów sie może nad kołami na lato, et które masz z dystansami bedzie bardzo obciążało łożyska kół, jak przednie to nie problem bo całą piastę masz na 4 śruby i zwykle wychodzi to tył masz prasowany w wachacz i seger zabespieczający gdzie samo łożysko skf(zeby 2 razy nie robić) 150zł za szt. mówię z autopsji, mam 25mm tył teraz po przetoczeniu z 30 i 15 z przodu na et25. z powodu większych zacisków i estetyki plus gleba i lekki comber to łożyska lecą szybciej niż zęby na Grochowie w warszawie.

 

Czarna lampa- jak chcesz się w to bawić a w srebrnym to siedzi to może misiek znajdzie czas i sie dogadacie, bo opcji kilka jest od samej ramki po totalny beton z bi ledem. hajs is the limit no i wizja właściciela.

 

jak są mocowane te kiliszki?

czekam na następne mody, Pamiętaj ze jak masz jakieś problemy jest nas tu sporo i na prawdę wiele przeszliśmy, czasem łatwiej napisać niż się godzinami męczyć.

 

a i ps możesz środek zabudowy filtra okleić folią nrc po taniości, raz będzie faktycznie odbijać ciepło(jak dobrą stroną przykeisz0 a 2 będzie lepiej wyglądać i nie bedzie widać czarnego sylikonu, upewnij sie ze ta uszczelka krawędziowa spotyka sie z wygłuszeniem maski

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i ps możesz środek zabudowy filtra okleić folią nrc po taniości, raz będzie faktycznie odbijać ciepło(jak dobrą stroną przykeisz0 a 2 będzie lepiej wyglądać i nie bedzie widać czarnego sylikonu, upewnij sie ze ta uszczelka krawędziowa spotyka sie z wygłuszeniem maski
Tak spotyka się uszczelka i jest oklejone po taniości ociepleniem grzejników czy coś takiego od zewnątrz

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to stożka fajny pomysł tylko jak to się przełoży na przyspieszenie i moment obrotowy bo jednak dłuższy dolot będzie
Co do lamp to był pomysł na ciemne tylko zastanawiam się nad kupnem dymionych oprawek/lamp lub przyciemnieniem folia co mnie najbardziej interesuje W tym momencie

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jedyny problem jaki jest to pali olej i cieknie najpewniej pokrywa zaworów i uszczelniacze zaworowe
ktoś testował jakieś alternatywne sposoby na uszczelnienie bo wymiana uszczelek może być kosztowna i czy da się wymienić bez zdjęcia głowicy ?

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Wąski napisał(a):

I jedyny problem jaki jest to pali olej i cieknie najpewniej pokrywa zaworów i uszczelniacze zaworowe
ktoś testował jakieś alternatywne sposoby na uszczelnienie bo wymiana uszczelek może być kosztowna i czy da się wymienić bez zdjęcia głowicy ?

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka
 

uszczelniacze zaworowe teoretycznie sie da tylko malo kto sie tego podejmyje niestety, w 2,2 głowice potrafily również pękać, wiec opcja zdjęcia wcale nie jest taka zła, na pocieszenie to nie v i nie masz 2x koszt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamienniki w sensie laminat będziesz w stanie łatwo poznać bo poza oznaczeniami od spodu lotki to ori będzie z pur i nie będzie się uginać, laminat w 99 procentach przypadków jest pusty w środku jak ci sie ugnie jak go ręką na środku ściśniesz to najpewniej zamiennik. tbf tuning robi np lotki do wielu opli chyba nawet zamiennik tej lotki właśnie z laminatu, fakt są grube ale zawsze da sie to ścisnąć w rękach na tyle zebys zobaczył czy ten materiał w ogóle pracuje.
Jak by nie było ważeń żeby ci się podobało a jak cena oryginałów przekracza granice rozsądku nikt sie nie czepia ze zamiennik.
Prześledziłem co jak na razie sie u ciebie dzieje i fajnie ze zrobiłeś zabudowę stożka ale jak już idziesz w tą stronę to mogę polecić rurę kominkową alu, tak to nie żart po wyjęciu lampy jesteś w stanie docisnąć lampą i będziesz miał dolot do zabudowy, u mnie jest obok halogenu za kratką.
rozpórki od [mention=1]Misiek[/mention] moge śmiało polecić
zamiast dystansów zastanów sie może nad kołami na lato, et które masz z dystansami bedzie bardzo obciążało łożyska kół, jak przednie to nie problem bo całą piastę masz na 4 śruby i zwykle wychodzi to tył masz prasowany w wachacz i seger zabespieczający gdzie samo łożysko skf(zeby 2 razy nie robić) 150zł za szt. mówię z autopsji, mam 25mm tył teraz po przetoczeniu z 30 i 15 z przodu na et25. z powodu większych zacisków i estetyki plus gleba i lekki comber to łożyska lecą szybciej niż zęby na Grochowie w warszawie.
 
Czarna lampa- jak chcesz się w to bawić a w srebrnym to siedzi to może misiek znajdzie czas i sie dogadacie, bo opcji kilka jest od samej ramki po totalny beton z bi ledem. hajs is the limit no i wizja właściciela.
 
jak są mocowane te kiliszki?
czekam na następne mody, Pamiętaj ze jak masz jakieś problemy jest nas tu sporo i na prawdę wiele przeszliśmy, czasem łatwiej napisać niż się godzinami męczyć.
 
Czyli mam rozumieć że wiekszy dystans na koło to szybciej się łożysko zużywa czy jak ?

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelniacze zaworowe teoretycznie sie da tylko malo kto sie tego podejmyje niestety, w 2,2 głowice potrafily również pękać, wiec opcja zdjęcia wcale nie jest taka zła, na pocieszenie to nie v i nie masz 2x koszt.
Wątpię że pęknięta bo kompresję ma wszystko sprawne jak trzeba

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Wąski napisał(a):

Co to stożka fajny pomysł tylko jak to się przełoży na przyspieszenie i moment obrotowy bo jednak dłuższy dolot będzie
Co do lamp to był pomysł na ciemne tylko zastanawiam się nad kupnem dymionych oprawek/lamp lub przyciemnieniem folia co mnie najbardziej interesuje W tym momencie

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka
 

mówie o dolocie do stozka nie zeby filtr przenieść za zderzak. nie robi to wiekszej róznicy poza tym ze nie robi ci sie podcisnienie i dostaje swierze powietrze do puszki, w osiągach i tak nie zauważalne ale na pewno zdrowsze dla silnika. niestety jak mowa o 2.2 to nie wiele sie ugra z wolnossacego bez wałków ostrych 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię że pęknięta bo kompresję ma wszystko sprawne jak trzeba

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Ale wcześniej myślałem nad uszczelka pod głowicą bo mam przeczucie że olej leci dokładnie pod kolektorem ssącym

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Wąski napisał(a):

Czyli mam rozumieć że wiekszy dystans na koło to szybciej się łożysko zużywa czy jak ?

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka
 

dokładnie przenosisz oś podparcia coraz dalej wiec jest większe obciążenie na łożysku, moim zdaniem et40 z 30mm jest bardziej meczące jak felga z et25 np

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Wąski napisał(a):

Wątpię że pęknięta bo kompresję ma wszystko sprawne jak trzeba

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka
 

to tak jak z upg moze ale nie musi, ale nie wypowiem sie bo to wrózenie z fusów, jak nie ma gorszych obiawów to zmienic uszczelniacze i uszczelke dekla i jeździc opserwować i tyle

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepsza opcja to 2gi silnik naszykować sobie generalke i wszystko sprawdzic potem tylko podmienic 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówie o dolocie do stozka nie zeby filtr przenieść za zderzak. nie robi to wiekszej róznicy poza tym ze nie robi ci sie podcisnienie i dostaje swierze powietrze do puszki, w osiągach i tak nie zauważalne ale na pewno zdrowsze dla silnika. niestety jak mowa o 2.2 to nie wiele sie ugra z wolnossacego bez wałków ostrych 
A masz jakieś linki do ostrych wałków czy ktoś orginalny przerabia na ostry? I jak to w automacie będzie nie rozleci się?

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepsza opcja to 2gi silnik naszykować sobie generalke i wszystko sprawdzic potem tylko podmienic 
Też miałem taki pomysł tylko jak już bym miał tak robić to odrazu 3.2 wrócić ale dużo przeróbek więc bym musiał 2.2 bo nie chciało by mi się instalacji itd przekładać

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Wąski napisał(a):

A masz jakieś linki do ostrych wałków czy ktoś orginalny przerabia na ostry? I jak to w automacie będzie nie rozleci się?

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka
 

swiątek robi na zamówienie, na stronie dbilasa pewnie też są a no i irmsher z racji ze piec był jeszcze w innych oplach to mozesz poszukać do astry albo vectry.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Wąski napisał(a):

Też miałem taki pomysł tylko jak już bym miał tak robić to odrazu 3.2 wrócić ale dużo przeróbek więc bym musiał 2.2 bo nie chciało by mi się instalacji itd przekładać

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka
 

no do 3.2 to masz silnik, osprzęt,wiązke,kompa,samki,mc persony,sprzęgło to minimum a chlodnica nawet jest inna. jedyna opcja nie zbankrutować to kupic 3,2 zgnite ale silnikowo sprawne i przekładać wszystko. bo 3,2 ma nawet pedał gazu na potencjometrze

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Wąski napisał(a):

Też miałem taki pomysł tylko jak już bym miał tak robić to odrazu 3.2 wrócić ale dużo przeróbek więc bym musiał 2.2 bo nie chciało by mi się instalacji itd przekładać

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka
 

sabb 2.0t juz lepiej wsadzic w twoim przypadku, wiazka do przerobienia, wydech i zakladasz swinie w sensie ecumastera.... jest w pl kilka projektów i było to juz robione, na pewno prosciej i mozna uzyskac fajne moce. nie mniej do trzeba sie liczyc z 5k+ gdzie 2.2 z calym remontem góra i dół pewnie z 2.5 sie zamkniesz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie tu z forum z kims gadałem i tak na prawde 2.2 mozna zastąpic 2,0 i 1,8 w któryms trzeba wywiercic w bloku dziure bo miejsce na sróbe jest tylko nie wywiercona, 

ale niestety swap zawsze wiąze sie z kosztami. ja dumam nad ls1 do swojego sedana to sam piec z osprzetem to 12k plus sterownik silnika 2k, flansza adaptera skrzyni 1.500 nie wspomne o wydechu,dolocie,chlodnicy i innych tego typu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie tu z forum z kims gadałem i tak na prawde 2.2 mozna zastąpic 2,0 i 1,8 w któryms trzeba wywiercic w bloku dziure bo miejsce na sróbe jest tylko nie wywiercona, 
ale niestety swap zawsze wiąze sie z kosztami. ja dumam nad ls1 do swojego sedana to sam piec z osprzetem to 12k plus sterownik silnika 2k, flansza adaptera skrzyni 1.500 nie wspomne o wydechu,dolocie,chlodnicy i innych tego typu
No to duże koszta

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już wolę chyba odłożyć z 6k+ i kupić omegę 3.2 v6 i w nią zainwestować i 2 samochody mieć na utrzymaniu niż w takie rzeczy się bawić

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie tu z forum z kims gadałem i tak na prawde 2.2 mozna zastąpic 2,0 i 1,8 w któryms trzeba wywiercic w bloku dziure bo miejsce na sróbe jest tylko nie wywiercona, 
ale niestety swap zawsze wiąze sie z kosztami. ja dumam nad ls1 do swojego sedana to sam piec z osprzetem to 12k plus sterownik silnika 2k, flansza adaptera skrzyni 1.500 nie wspomne o wydechu,dolocie,chlodnicy i innych tego typu
Będziesz wgl w sobotę 18 w wwa ?

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...