Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I masz może jakaś folie godna polecenia do oklejania lamp ? Te od oklejania szyb dadzą radę? I jak na to policja ile % można sciemnic i jak z dymionymi czepiają się czy nie ? I może jakaś inna folia do oklejania lamp?

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Godzinę temu, Wąski napisał(a):

Będziesz wgl w sobotę 18 w wwa ?

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

 

Pewnie tak

  • Lubię to 1
Opublikowano
Pewnie tak
To super uda się złapać może

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
4 minuty temu, Wąski napisał(a):

I masz może jakaś folie godna polecenia do oklejania lamp ? Te od oklejania szyb dadzą radę? I jak na to policja ile % można sciemnic i jak z dymionymi czepiają się czy nie ? I może jakaś inna folia do oklejania lamp?

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka
 

folia do szyb jest montowana zupełnie inaczej i jest termokurczliwa, do lamp możesz kupić ppf przyciemniające, ale nie polecam oklejać przednich folią w przepisach jest ze klosz lampy ma być przejrzysty nie jest dopuszczone zadne przyciemnienie. nie jest to uregulowane przepuszczalnością jak szyby

Opublikowano
folia do szyb jest montowana zupełnie inaczej i jest termokurczliwa, do lamp możesz kupić ppf przyciemniające, ale nie polecam oklejać przednich folią w przepisach jest ze klosz lampy ma być przejrzysty nie jest dopuszczone zadne przyciemnienie. nie jest to uregulowane przepuszczalnością jak szyby
Ok a ta nowa folia co w dzień jest ciemna a w nocy jasna ? Korzystał ktoś ?

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Teraz, Pejdzel napisał(a):

folia do szyb jest montowana zupełnie inaczej i jest termokurczliwa, do lamp możesz kupić ppf przyciemniające, ale nie polecam oklejać przednich folią w przepisach jest ze klosz lampy ma być przejrzysty nie jest dopuszczone zadne przyciemnienie. nie jest to uregulowane przepuszczalnością jak szyby

no chyba ze ci chodzi o tylnie to musze poszukać ja oklejałem oracalem i jestem zadowolony i na kombi i na sedanie mam tak samo zrobione tą samą folią. miało byc jak ori dymione a wyszło lepiej bo czerwony jest bardziej żywy a ciemna czesc nie wpada w brąz jak w ori

Opublikowano
Teraz, Wąski napisał(a):

Ok a ta nowa folia co w dzień jest ciemna a w nocy jasna ? Korzystał ktoś ?

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka
 

fotochromatyczne ppf- na 2 lapy to cie z 300zł wyjdzie. ale ja bede na przyszły sezon do sedana zakładał mimo ze mam czarny bi led ale raz to chodzi mi o zabespieczenie kloszy przed uv mimo ze lakierowałem i od zmatowienia\wypiaskowania. co do legalności tej foli też jest mocno dyskusyjna, bo to juz dobra wola policjanta jak mu wytłumaczysz ze ona jest ciemna tylko w słoncu to spoko ale wedle prawa nie mozesz. z przeglądem nie sądze zeby był problem bo on reaguje na uv jak na stacjach są swietlówki to chyba nie zaraaguje. zobacze w przyszłym sezonie

  • Lubię to 1
Opublikowano

Po zrobieniu gleby będe musiał zrobić jakiś podjazd do garażu ponieważ wjechać wjadę na styk ale z wyjazdem ciężko wczoraj wypiela mi się dolna czarna listwa zderzaka zaczepiła trochę cba72d7062e33c6a7f5ae30ce1f1480c.jpg

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
zamienniki w sensie laminat będziesz w stanie łatwo poznać bo poza oznaczeniami od spodu lotki to ori będzie z pur i nie będzie się uginać, laminat w 99 procentach przypadków jest pusty w środku jak ci sie ugnie jak go ręką na środku ściśniesz to najpewniej zamiennik. tbf tuning robi np lotki do wielu opli chyba nawet zamiennik tej lotki właśnie z laminatu, fakt są grube ale zawsze da sie to ścisnąć w rękach na tyle zebys zobaczył czy ten materiał w ogóle pracuje.
Jak by nie było ważeń żeby ci się podobało a jak cena oryginałów przekracza granice rozsądku nikt sie nie czepia ze zamiennik.
Prześledziłem co jak na razie sie u ciebie dzieje i fajnie ze zrobiłeś zabudowę stożka ale jak już idziesz w tą stronę to mogę polecić rurę kominkową alu, tak to nie żart po wyjęciu lampy jesteś w stanie docisnąć lampą i będziesz miał dolot do zabudowy, u mnie jest obok halogenu za kratką.
rozpórki od [mention=1]Misiek[/mention] moge śmiało polecić
zamiast dystansów zastanów sie może nad kołami na lato, et które masz z dystansami bedzie bardzo obciążało łożyska kół, jak przednie to nie problem bo całą piastę masz na 4 śruby i zwykle wychodzi to tył masz prasowany w wachacz i seger zabespieczający gdzie samo łożysko skf(zeby 2 razy nie robić) 150zł za szt. mówię z autopsji, mam 25mm tył teraz po przetoczeniu z 30 i 15 z przodu na et25. z powodu większych zacisków i estetyki plus gleba i lekki comber to łożyska lecą szybciej niż zęby na Grochowie w warszawie.
 
Czarna lampa- jak chcesz się w to bawić a w srebrnym to siedzi to może misiek znajdzie czas i sie dogadacie, bo opcji kilka jest od samej ramki po totalny beton z bi ledem. hajs is the limit no i wizja właściciela.
 
jak są mocowane te kiliszki?
czekam na następne mody, Pamiętaj ze jak masz jakieś problemy jest nas tu sporo i na prawdę wiele przeszliśmy, czasem łatwiej napisać niż się godzinami męczyć.
 
Co do kieliszków to kawałek deski/płyty/kartongips obojętne ja miałem kartongips chyba wyrzynarka na wymiar zrobiłem żeby pasowało w otwór w boczku otwornicą porobiłem dziury na wymiar wyszlifowalem papierem ściernym pomalowałem na czarno żeby się w oczy nie rzucało i od dołu przykleiłem taśmę LED i podłączyłem pod lampkę w boczku i całość zamocowałem do boczka za pomocą gipsiakow czarnych bo deska ma 1cm grubości i wpadała do środka

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Ostatnio udało mi się dorwać sprawna roletę tylnej szyby już jest zamontowana i wziąłem się za przyciemnienie szyb tylnych lecz nie jest tak łatwe jak mi się wydawało ale mam zapas foli więc może się kiedyś uda oraz tylne lampy przyciemnienie 35% niestety na przednie foli nie starczyło więc za jakiś czas przednie się przyciemni albo pomyślę nad dymionymi z bixenon

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Oraz w weekend szykuje się wymiana uszczelki pokrywy zaworów a potem świec zapłonowych na irydowe ngk bo w tym momencie są do pełna w oleju zalane
Wie ktoś może w jakiej kolejności dokręcać śruby od pokrywy zaworów? I czymś śruby posmarować w sensie coś do gwintów bo od góry śruby są lekko w oleju spocone

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Oraz w weekend szykuje się wymiana uszczelki pokrywy zaworów a potem świec zapłonowych na irydowe ngk bo w tym momencie są do pełna w oleju zalane
Wie ktoś może w jakiej kolejności dokręcać śruby od pokrywy zaworów? I czymś śruby posmarować w sensie coś do gwintów bo od góry śruby są lekko w oleju spocone

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka


Tam było 8Nm bodajże. Pokrywę przykręcasz raz jedna stronę raz drugą, zaczynając od środka na zewnętrznych śrubach kończąc . Możesz posmarować pastą dirko w miejscach koło tzw półksiężyców na rogu.

Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka



  • Lubię to 1
Opublikowano

Kolejny plan na najbliższe dni miesiące to wydech z kwasowki sama rura tylko zobaczę jak z katami brzmi i kwasowka a jak bez kata
I wie ktoś może jaka średnicę zastosować ? To jest 2.2 16v
Bo akurat jak silnik się nagrzeje to słychać delikatnie pojedyncze strzały gdyby może wyjść wydech środkowy to by się zmieniło

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka



  • Lubię to 1
Opublikowano

Z katem brzmi dobrze, a bez kata jeszcze lepiej kwas 😄 Tylko ja mam akurat V6 😛 Ale ten dzwięk jest mega 😛 

Opublikowano
Z katem brzmi dobrze, a bez kata jeszcze lepiej kwas  Tylko ja mam akurat V6  Ale ten dzwięk jest mega  
No ja niestety 2.2

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
18 minut temu, Wąski napisał(a):

No ja niestety 2.2

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka
 

Czemu niestety, też mam 2.2 i jestem zadowolona 😁

Opublikowano
Czemu niestety, też mam 2.2 i jestem zadowolona
Nie to że nie jestem zadowolony itd samochód się sprawuje ale jednak chciałbym mieć 3.2 lub więcej mocy w tym

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Godzinę temu, Wąski napisał(a):

Nie to że nie jestem zadowolony itd samochód się sprawuje ale jednak chciałbym mieć 3.2 lub więcej mocy w tym

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka
 

No tak, zależy jakie kto ma potrzeby 😉 

  • Lubię to 2
Opublikowano

Dziś wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów przewody odmy prze czyścilem
I zmierzyłem kompresję
Uszczelka była wymieniana bo w świecach miałem oleju do pełna nalane wysłuchałem go z tych miejsc ale wiadomo że zawsze coś zostanie przejechałem się i po 2/1h sprawdziłem kompresję wiadomo że trochę oleju wleciało na tłok bo nie było dokładnie wydmuchane ale to 5ml może mniej
I kompresja na
1 tłoku lekko ponad 16 bar
2 tłok lekko ponad 16 bar
3 tłok lekko ponad 17 bar
4 tłok lekko ponad 16 bar
Jeżeli dobrze czytam urządzenie
Planuje świece zmienić na NGK irydowe macie może jakieś opinie na ten temat może inne świece lepsze ? I kompresja czasem nie za wysoka jak na silnik 2.2 16v ? Czy to przez olej na tłokach taki wynik ? eb603a3af314a9df197ff41956faadd0.jpg0de2b801c230b38bd5fc8b12455e542c.jpg

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wie ktoś jak ta guma pomiędzy świeca a listwa zapłonowa się nazywa mam 2 lekko pęknięte i w pewnym czasie bym wymienił
I świece dostają dobra mieszankę ? Po wyglądzie moim zdaniem trochę za uboga a spalanie 14 l 28bd8a13253acdcf56070855fb092bf8.jpgca4d2f7c6e45275b6389326550ace276.jpg3746b6bc9f7b2367a596c800d208b0f0.jpg5449dec6016c8e2d924b36c1121a8ff4.jpgcc191dbf79034a2340b15e1489a30cbb.jpg

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Opublikowano

To są tzw. fajki lub izolatory gumowe.

104818415.jpg.78de00d5f0c4a134ce926e0c653a6b7c.jpg

Tu masz przykładowy link:

https://pol.grandado.com/products/oryginalna-jakosc-pakiet-cewki-zaplonowej-wiosna-zestaw-naprawczy-dla-opel-omega-b-1220703018-9195819-90564334?variant=UHJvZHVjdFZhcmlhbnQ6MTk3Nzk2ODUz&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAyeWrBhDDARIsAGP1mWSGXdvZ6mh4CX7FQ7rRFSzd7L-0RMCS_1jQsXDCb7x5_MaZiSqMeckaAvrCEALw_wcB

Szukaj na alledrogo może być taniej.

 

Co do ubogiej mieszanki można sprawdzić korekty krótko i długoterminowie tj.

STFT i LTFT .Maxymalny odchył to do 5 procent w stosunku do 0 (+/-)

W Op-comie Krótkoterminowa adaptacja paliwa - to są tzw mapy

Korekty na plusie - mieszanka uboga

Korekty na minusie - mieszanka bogata

Zrzutekranu(12).png.c3ddd0ee20ac42b12e1f8161346587d5.png

Sprawdź odpowietrzanie zaworu par paliwa EVAP (jest pod obudową filtra powietrza) - czy jest dobrze połaczony z przepustnicą. Sprawdź układ dolotowy czy nie ma lewego powietrza.

A i jak masz stożek to powinien być odseparowany od ciepła jak tylko się da bo pomiary mogą być różne, szczególnie przeoz przepływomierz

  • Lubię to 1
Opublikowano
Dziś wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów przewody odmy prze czyścilem
I zmierzyłem kompresję
Uszczelka była wymieniana bo w świecach miałem oleju do pełna nalane wysłuchałem go z tych miejsc ale wiadomo że zawsze coś zostanie przejechałem się i po 2/1h sprawdziłem kompresję wiadomo że trochę oleju wleciało na tłok bo nie było dokładnie wydmuchane ale to 5ml może mniej
I kompresja na
1 tłoku lekko ponad 16 bar
2 tłok lekko ponad 16 bar
3 tłok lekko ponad 17 bar
4 tłok lekko ponad 16 bar
Jeżeli dobrze czytam urządzenie
Planuje świece zmienić na NGK irydowe macie może jakieś opinie na ten temat może inne świece lepsze ? I kompresja czasem nie za wysoka jak na silnik 2.2 16v ? Czy to przez olej na tłokach taki wynik ? eb603a3af314a9df197ff41956faadd0.jpg0de2b801c230b38bd5fc8b12455e542c.jpg

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka


A co z tą kompresja ?

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

I jakie są błędy. Bo to, że się nie pali czek (MIL) to wcale nie oznacza ich brak. Jest też druga kontrolka odpowiadająca za błędy tzv SVS (Service vehicle soon) - samochodzik z kluczem.

Jeśli po włączeniu zapłonu się zapali i zgaśnie po chwili - błedu nie ma zapamiętanego

Jeśli po właczeniu zapłonu nie gaśnie po chwili - bład jest zapamiętany

Opublikowano
I jakie są błędy. Bo to, że się nie pali czek (MIL) to wcale nie oznacza ich brak. Jest też druga kontrolka odpowiadająca za błędy tzv SVS (Service vehicle soon) - samochodzik z kluczem.
Jeśli po włączeniu zapłonu się zapali i zgaśnie po chwili - błedu nie ma zapamiętanego
Jeśli po właczeniu zapłonu nie gaśnie po chwili - bład jest zapamiętany
Jutro postaram się podpiąć komputer diagnostyczny a co do kontrolek to muszę do licznika zerknąć bo rezystor pewnie spalony bo kontrolka check abs ten samochodzik z kluczykiem się nie pali a żarówki są a jak kupiłem były wyjęte

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
18 minut temu, Wąski napisał(a):

A co z tą kompresja ?

Dla silnika benzynowego ciśnienie sprężania powinno się kształtować na poziomie od 1.2 do 1.5 MPa czyli między 12 a 15 bar

104818415.jpg.98fc12287457a01e42937994c2eed5a0.jpg

Stopień sprężania (kompresja silnika) mnożysz przez 1.3 czyli:

Cisnienie sprężania: 10.5 x 1.3 = 13.65 bar

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...