Tazz Opublikowano 30 Maja Opublikowano 30 Maja Zawsze możesz trochę wyprac kata takim czymś: https://allegro.pl/oferta/k2-dpf-skuteczny-srodek-preparat-plyn-dodatek-do-czyszczenie-filtra-diesel-13231470269 Ostatnio u siebie to robiłem i auto jakby lepiej chodzi ale muszę jeszcze podpiąć pod kompa
KrzysztofTM Opublikowano 31 Maja Autor Opublikowano 31 Maja Już przegoniłem parę dni temu, nic to nie dało, więc zacznę od początku, czyli dolot i przepustnica. W tych autach lubiły podobno sondy padać, ale to raczej nie ten objaw. Mechanik wstępnie umówiony na sanki, sanki też lokalnie znalazłem w niezłym stanie. A na razie dostałem prezent od mUodej na dzień dziecka i urodziny Co by mi się lepiej dłubało w tych moich staruszkach 3
KrzysztofTM Opublikowano 31 Maja Autor Opublikowano 31 Maja No i dziś kolejna akcja z zegarami. W czasie jazdy tli mi się na desce kontrolka od długich, oleju i kluczyka. Dopychanie zegarów nic nie daje, dopiero pod domem jak zgasilem i odpaliłem to było poprawnie. Muszę wreszcie rozebrać tą deske i ogarnąć te złącza zegarów. Dla konstruktora w przedlifcie dwóóóója . Tragiczna ta wada jest.
Misiek Opublikowano 31 Maja Opublikowano 31 Maja 13 minut temu, KrzysztofTM napisał(a): No i dziś kolejna akcja z zegarami. W czasie jazdy tli mi się na desce kontrolka od długich, oleju i kluczyka. Dopychanie zegarów nic nie daje, dopiero pod domem jak zgasilem i odpaliłem to było poprawnie. Muszę wreszcie rozebrać tą deske i ogarnąć te złącza zegarów. Dla konstruktora w przedlifcie dwóóóója . Tragiczna ta wada jest. Dawaj znać co i jak. Może złącze zegarów nie dociska
KrzysztofTM Opublikowano 31 Maja Autor Opublikowano 31 Maja No na pewno nie dociska, ale wcześniej dociśniecie coś pomagało, dziś już nie. W niedzielę to może rozgrzebię jak znajdę chwilę i nie bedzie padać
Vision95 Opublikowano 1 Czerwca Opublikowano 1 Czerwca Styki pewnie zaśniedziałe albo gdzieś masy brakuje
KrzysztofTM Opublikowano 1 Czerwca Autor Opublikowano 1 Czerwca 7 godzin temu, Vision95 napisał(a): Styki pewnie zaśniedziałe albo gdzieś masy brakuje Pewnie tak. Dziś popadało u nas, ale wszędzie sucho i usterka dziś nie wystąpiła, więc na szczęście to nie kwestia wilgoci.
KrzysztofTM Opublikowano 6 Czerwca Autor Opublikowano 6 Czerwca Oczywiście nie mam foto, ale wleciał nowy znaczek Opla na przód. Wymiar dobrałem ten sam, ale nie jest na zatrzaski jak w oryginale, ale klejony. Z racje że pole na znaczek nie jest idealnie równe, a profilowane, nie do końca na brzegach dolega do plastiku, ale to sie poprawi. Jutro muszę fotek parę porobić tego miastowozu Dotarły mi też uszczelki pod antenę, jeszcze nie cieknie, ale uszczelki praktycznie już nie widać. Zamówione mam też te większe do Omegi, bo tam też już tą uszczelkę ząb czasu naruszył. Wymiana sanek umówiona. Końcówki drążków i łączników stabilizatora to już ogarnę sam jak wróci. Później czyszczenie dolotu i przepustnicy i ogólna inspekcja pod maską. 1
KrzysztofTM Opublikowano 18 Czerwca Autor Opublikowano 18 Czerwca Odebrałem łączniki stabilizatora i końcówki drążków, w tym tygodniu będą wymienione, bo tłuką niemiłosiernie. Poza tym zanim rozgrzebię Omege to muszę to doprowadzić do jakiegoś stanu technicznego. P.S. Zegarów jeszcze nie ogarnąłem, raz na parę dni muszę je dopchnąć do deski i jadę dalej 4
Tazz Opublikowano 18 Czerwca Opublikowano 18 Czerwca Całkiem duża paczka czesci a pewnie z portfela mało co ubyło 1
Misiek Opublikowano 18 Czerwca Opublikowano 18 Czerwca Całkiem duża paczka czesci a pewnie z portfela mało co ubyło Panie od bezdomnego dostałWysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka 1 1
KrzysztofTM Opublikowano 18 Czerwca Autor Opublikowano 18 Czerwca No niewiele ubyło, aczkolwiek tam się na zdjęciu zaplątało małe pudełeczko z łożyskiem do podpory wału do Omegi
KrzysztofTM Opublikowano 22 Czerwca Autor Opublikowano 22 Czerwca No i wreszcie zmienione końcówki drążków i łączniki stabilizatora z przodu. Końcówki były już mocno wybite, łączniki w trochę lepszym stanie, ale nie kombinowałem. Niestety przy regulacji długości drążków przypilnowałem i skorygowałem ustawienia kół, ale zapomniałem o pozycji kierownicy, więc przy jeździe na wprost jest trochę na bok niestety. Zostawiłem, bo nowych końcówek nie mogłem już łatwo wybić, a nie chciałem ich uszkodzić. Na razie tak zostaje, przy ogarnianiu reszty się poprawi z kanału. Tylko jedno zdjecie, bo jedna śruba nie chciała za nic się do końca odkręcić i zerwało mi klucz. Trochę łapkę poharatałem, później wziąłem diaxa Po wymianie cisza, nic nie stuka, nie hałasuje. Skorygowane położenie kół na drążkach też spowodowało lepsze prowadzenie się auta.
KrzysztofTM Opublikowano 25 Czerwca Autor Opublikowano 25 Czerwca @Misiekmasz może działające stery Prolific 2303 pod W10/W11 do interfejsu OBD? Stare mi wcięło, a randomowe z neta mi nie działają. Skasowałem na razie inspekcję kombinacją klawisza i zapłonu, ale chcę ją podpiąć pod kompa, a w kolejce już kolejne dwa Ople czekają. Z rzadka mi auto z kluczem miga na desce. Z innych rzeczy od kupna wlałem łacznie 30 litrów paliwa, do tej pory zrobiłem 302 km, a została tak 1/8. Coś to spalanie nie za bogate, pewnie trzeba filtr zmienić, dolot wyczyścić i przepustnicę i sprawdzić tego kata. Podśmierduje mi nie dopalonym paliwem.
Misiek Opublikowano 26 Czerwca Opublikowano 26 Czerwca W dniu 25.06.2024 o 22:14, KrzysztofTM napisał(a): Misiekmasz może działające stery Prolific 2303 pod W10/W11 do interfejsu OBD? Stare mi wcięło, a randomowe z neta mi nie działają. Niestety nie mam. Tego nawet nie używałem
KrzysztofTM Opublikowano 28 Czerwca Autor Opublikowano 28 Czerwca W dniu 26.06.2024 o 22:34, Misiek napisał(a): Niestety nie mam. Tego nawet nie używałem A z ciekawości czym zczytujesz kompy?
Misiek Opublikowano 29 Czerwca Opublikowano 29 Czerwca A z ciekawości czym zczytujesz kompy?Tech2 od Vetronix lub Op-com w wersji Advanced lub Professional Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka 1
KrzysztofTM Opublikowano 4 Lipca Autor Opublikowano 4 Lipca Przyszedł czas na ogarnięcie pierdół takich jak wymiana piór wycieraczek, filtrów powietrza i kabinowego, siłowników tylnej klapy, uzupełnienie brakujących spinek w bagażniku i przy nadkolach. Wymieniłem też uszczelkę pod podstawą anteny, nasmarowałem wszystkie ograniczniki drzwi. Lista usterek się zmniejsza. Oprócz "cięższych" rzeczy takich jak te nieszczęsne sanki, czy poprawienie przewodów hamulcowych zostały w sumie pierdółki jak uzupełnienie podświetlenia deski, podświetlenia wyświetlacza, wymiana manetki od kierunkowskazów, zdiagnozowanie niedziałających spryskiwaczy, wymianę żarówki w lampce podsufitki, wymiana włącznika obiegu, albo wymiana całego panelu. Do tego wymiana opon (leżą i czekają) i zrobienie porządku pod maską. Brak zdjęć, bo w sumie nie będę wrzucał relacji z wymiany filtra, czy też z wymiany siłowników klapy 1
Tazz Opublikowano 4 Lipca Opublikowano 4 Lipca Co do spryskiwaczy to u szwagierki musiałem wymienić pompkę bo padła, wymiana tragiczna bo trzeba mechanizm wycieraczek odkręcić i kilka innych pierdół a i tak mało miejsca 1
KrzysztofTM Opublikowano 7 Lipca Autor Opublikowano 7 Lipca (edytowane) Coś czuję, że i tak bedę musiał zrzucać mechanizm wycieraczek, bo wczoraj zmarło mi sprzęgło. Najpierw biegi zaczęły ciężko wchodzić, po paru wciśnięciach sprzegła się poprawiło i dojechałem do domu. Dziś poszedłem obadać i pedał wpada bez żadnego oporu, jakby nic za nim nie było. Wycieków nie zauważyłem, ale wygląda mi to na pompę sprzęgła. Żeby ją wyciągnąć trzeba zdemontować cały pedał sprzęgła, a jedna ze śrub jest pod mechanizmem wycieraczek i jego zdemontowanie ułatwi mi dostęp do śruby trzymającej pedał. Przy okazji ogarnę tą pompę spryskiwaczy. @Vision95 ogarniałeś taką usterkę może? Znalazłem kilka filmów jak to rozkręcić, ale zauważyłem, że gimnastyki jest sporo. Edytowane 7 Lipca przez KrzysztofTM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się