Vision95 Opublikowano 7 Września Opublikowano 7 Września Kandydat nowy rosnie o stołek omegi roku trzymaj tak dalej i widzimy się na zlocie. czyli po prostu pompa zdychała i dlatego nie paliła. Czasami usterki znajduje się dopiero jak zdechną całkiem
Frytek98 Opublikowano 16 Września Autor Opublikowano 16 Września W końcu dotarł do mnie kluczyk z aliexpress. Cały zestaw z grotem, obudową, płytką z baterią oraz pastylką immo. Muszę tylko dać grot do nacięcia i zaprogramować immo Op-Com'em. W końcu będę mógł mieć zapasowy. Z racji, że ramie tylnej wycieraczki było zatarte, nie dociskało oraz złaził z niego lakier wleciało nowe. Dorwałem również mate bagażnika oraz oponki na zimę. Hankook I*cept Evo3 w rozmiarze 225/40 R18 Następnie cyrki wyszły w sobotę, posłuszeństwa odmówiły czujniki parkowania - brak pikania. Raz ledwo pikały, raz się włączały w połowie parkowania a pozostałą część czasu zero reakcji. Dzisiaj poszedł miernik w dłoń, sprawdziłem napięcie z kostki na buzzer - było, podpiąłem na krótko nowy buzzer na testy i zaczął pikać - winowajca znaleziony, padł głośnik. Demontaż słupka C wraz z cykorłapką, delikatne odgięcie podsufitki i wyciągnięcie starego dziada. Kable ucięte, zarobione z nowym buzzerem, polutowane i zabezpieczone - nowy buzzer założony w miejscu fabrycznego. 4
Vision95 Opublikowano 16 Września Opublikowano 16 Września Taki kluczyk dorabiają normalnie tam gdzie klucze do domu? chciałem sobie scyzoryk zamówić …
Frytek98 Opublikowano 2 Grudnia Autor Opublikowano 2 Grudnia Dawno nie było żadnego up'u, więc póki co delikatny. Ostatnie miesiące to głównie kompletowanie gratów. Wleciały zimówki. Dotarły również zaciski z Porsche Cayenne, 6 tłoki przód, 4 tłoki tył. Obecnie są w regeneracji. Do kompletu przyszła paczka z Niemiec a w niej komplet nowych tarcz kotwicznych które pójdą do powiększenia. Przy okazji zamówiłem u siebie w robocie z oryginału adapter do zmiany wkładu filtra oleju na puszkę. Wpadł również alternator 140A z Vectry C. Alternator z miejsca poszedł do regeneracji. Zostały wymienione oba łożyska, regulator napięcia, komutatory wirnika oraz koło PK. Dodatkowo z racji tego, że na dniach silnik wyjeżdża z budy a kolektory wydechowe idą do planowania czeka już nowy komplet szpilek i nakrętek. Kolejnych gratów nie zdążyłem jeszcze wyciągnąć z paczek i zawalają cały bagażnik więc zdjęcia będą pewnie dopiero na warsztacie. Planowo środa / czwartek omega wjeżdża na podnosnik, wyciągamy silnik oraz cały tylny wózek 4
Misiek Opublikowano 2 Grudnia Opublikowano 2 Grudnia Brawo ty. Nie mogę się doczekać aż będziesz miał te 6-tłoki założone. Ogólne jestem ciekaw jak taki setup będzie hamował. Na pewno lepiej niż ori ... 4 minuty temu, Frytek98 napisał(a): wyciągamy silnik Ja też kiedyś muszę zrobić. Chociażby aby go umyć i uszczelnić bo tragedia, dramat, masakra. leje się z niego. Jesz ma plastykowe pokrywy a alu już ponad 3 rok zmieniam. I jest taki plan że jak będę miał serce na wierzchu to wtedy zmienię
Frytek98 Opublikowano 2 Grudnia Autor Opublikowano 2 Grudnia 37 minut temu, Misiek napisał(a): Brawo ty. Nie mogę się doczekać aż będziesz miał te 6-tłoki założone. Ogólne jestem ciekaw jak taki setup będzie hamował. Na pewno lepiej niż ori ... Ja też kiedyś muszę zrobić. Chociażby aby go umyć i uszczelnić bo tragedia, dramat, masakra. leje się z niego. Jesz ma plastykowe pokrywy a alu już ponad 3 rok zmieniam. I jest taki plan że jak będę miał serce na wierzchu to wtedy zmienię U mnie właśnie ten sam temat, wycieki. Gdyby nie to, że dmuchnęło mi uszczelkę po lewym kolektorem plus uszczelniacz od strony skrzyni cieknie to bym zlał temat i robił na aucie. Ale rzeczy do roboty nazbierało się tyle, że szybciej i wygodniej będzie go wyciągnąć.
Vision95 Opublikowano 3 Grudnia Opublikowano 3 Grudnia Trzeba zrobić kiedyś testa tych hamulców na żywo. Ciekaw jestem czy po prostu nie za duże i nie przesadzone ale być może się mylę
Misiek Opublikowano 3 Grudnia Opublikowano 3 Grudnia Trzeba zrobić kiedyś testa tych hamulców na żywo. Ciekaw jestem czy po prostu nie za duże i nie przesadzone ale być może się mylę Nie powinny być przesadzone. Omega trochę trochę waży. No zobaczymy w każdym bądź razie ...Wysłane z mojego smartfona przy użyciu Tapatalka
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Frytek98 Opublikowano 8 Grudnia Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 8 Grudnia Zaczęliśmy działać. Na dzień dobry wjechała płukanka ponieważ olej i tak spuszczaliśmy. Następnie ściągnięcie czynnika z klimy, spuszczenie płynów i rozpięcie wszystkiego. Po wyciągnięciu silnika okazało się, że poduszka od strony kierowcy była już wyrwana. Silnik już na ziemi, zaczęliśmy rozbierać osprzęt aby go dokładnie umyć. Zrzuciłem też kolektory wydechowe które będę oddawać do planowania. Po demontażu kolektorów okazało się, że gniazda wydechowe są całe zalane olejem. Okazało się, że puszczają uszczelniacze zaworowe. Zamówiłem wczoraj nowe uszczelniacze na wszystkie zawory wraz z kompletem nowych szklanek na cały silnik. W poniedziałek bierzemy się za demontaż rozrządu, mycie silnika, demontaż wałków oraz czyszczenie gniazd zaworowych. Graty będą we wtorek więc mam nadzieję, że w ten sam dzień uda nam się wszystko uzbroić. 5
Vision95 Opublikowano 8 Grudnia Opublikowano 8 Grudnia Uszczelnić to w końcu i święty spokój.. U mnie też w kombi płyn chłodniczy gdzieś zaginął w akcji..
Frytek98 Opublikowano 10 Grudnia Autor Opublikowano 10 Grudnia Niestety cyrków ciąg dalszy. Kolejne kwiatki po Bosch Serwisie z Łodzi. Główny wyciek okazał się być wyciekiem między pompą oleju a blokiem - Panowie zapomnieli śruby. Niestety prócz uszczelniaczy i szklanek do wymiany kwalifikują się również zawory. To są jedne z ładniejszych, klika dodatkowo jest już przytartych. Dzisiaj ściągam obie głowice które wiozę na wymianę zaworów, uszczelniaczy i obróbkę. Przy okazji zacząłem rozbierać wczoraj górę. Okazało się, że w głowicy pływają syfy, kawałki nagaru, kawałki białego silikonu. Przestraszyłem się, że skoro tak wygląda góra to jak będzie wyglądać dół. Świece out, kamera do środka i na szczęście wszystko wygląda idealnie. Silnik na obrotnice, miska w dół i sprawdzanie panewek. Okazało się, że dół, panewki jedne jak i drugie są jak nowe więc chociaż jedna pozytywna informacja z tego wszystkiego. 3
Frytek98 Opublikowano 10 Grudnia Autor Opublikowano 10 Grudnia Kolejny dzień kolejne cyrki. Wziąłem się w międzyczasie za czyszczenie silnika, misek etc. Zleciały czapki Z ciekawości zalaliśmy cylindry ropą.. Niestety po godzinie okazało się, że ropa spływa przez pierścienie ukazując denka tłoków. Szybka decyzja, wyciągamy tłoki i sprawdzamy pierścienie. Po demontażu okazało się, że pierścienie są zapieczone a olejowy zawalony nagarem i stoi. Zamówiłem komplet nowych pierścieni na cały silnik a jutro wiozę obie głowice do obróbki. Przy okazji czeka mnie demontaż pozostałych tłoków. 3
Vision95 Opublikowano 11 Grudnia Opublikowano 11 Grudnia Czyżby poprzedni właściciel nie zmienial oleju? Czy od stania? Co ile trzeba wymieniać olej żeby te pierścienia się nie zaklejały.
OMEGATOR Opublikowano 12 Grudnia Opublikowano 12 Grudnia A miało być tylko uszczelnienie . A tu remoncik wyszedł Się zrobi i będzie śmigać. Powodzenia 1
Frytek98 Opublikowano 5 godzin temu Autor Opublikowano 5 godzin temu Głowice odebrane z obróbki. Zakres prac: - Mycie - Wymiana 24 zaworów - Wymiana 24 prowadnic - Wymiana 24 uszczelniaczy - Wymiana 24 szklanek - Polerowanie wałków - Frezowanie gniazd - Planowanie Przyszło 6 kompletów pierścieni Oraz komplet panewek z King'a Do tego dotarł polecony przed Adama GM'owski uszczelniacz. I zaczynamy składanie. 2 godziny bawiliśmy się z ustawianiem rozrządu na nowym pasku z Continentala, niestety posiadał tylko pojedyńcze oznaczenie i nie mogliśmy go ustawić. Adam doradził żeby zakupić pasek z Gatesa który ma podwójne, 15 minut i rozrząd ustawiony. 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się