Skocz do zawartości
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kandydat nowy rosnie o stołek omegi roku 😁 trzymaj tak dalej i widzimy się na zlocie. 😁

 

 

czyli po prostu pompa zdychała i dlatego nie paliła. Czasami usterki znajduje się dopiero jak zdechną całkiem 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W końcu dotarł do mnie kluczyk z aliexpress. Cały zestaw z grotem, obudową, płytką z baterią oraz pastylką immo. Muszę tylko dać grot do nacięcia i zaprogramować immo Op-Com'em. W końcu będę mógł mieć zapasowy. 

spacer.png

spacer.png

Z racji, że ramie tylnej wycieraczki było zatarte, nie dociskało oraz złaził z niego lakier wleciało nowe. 

spacer.png

 

Dorwałem również mate bagażnika oraz oponki na zimę. 

Hankook I*cept Evo3 w rozmiarze 225/40 R18 😄

spacer.png

Następnie cyrki wyszły w sobotę, posłuszeństwa odmówiły czujniki parkowania - brak pikania. Raz ledwo pikały, raz się włączały w połowie parkowania a pozostałą część czasu zero reakcji. Dzisiaj poszedł miernik w dłoń, sprawdziłem napięcie z kostki na buzzer - było, podpiąłem na krótko nowy buzzer na testy i zaczął pikać - winowajca znaleziony, padł głośnik. 

spacer.png

Demontaż słupka C wraz z cykorłapką, delikatne odgięcie podsufitki i wyciągnięcie starego dziada. Kable ucięte, zarobione z nowym buzzerem, polutowane i zabezpieczone - nowy buzzer założony w miejscu fabrycznego. 

spacer.png

  • Lubię to 4
Opublikowano

Taki kluczyk dorabiają normalnie tam gdzie klucze do domu? 😆 chciałem sobie scyzoryk zamówić … 

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dawno nie było żadnego up'u, więc póki co delikatny. 

Ostatnie miesiące to głównie kompletowanie gratów. 

Wleciały zimówki. 

spacer.png

spacer.png

Dotarły również zaciski z Porsche Cayenne, 6 tłoki przód, 4 tłoki tył. Obecnie są w regeneracji. 

spacer.png

spacer.png

Do kompletu przyszła paczka z Niemiec a w niej komplet nowych tarcz kotwicznych które pójdą do powiększenia. 

spacer.png

Przy okazji zamówiłem u siebie w robocie z oryginału adapter do zmiany wkładu filtra oleju na puszkę. 

spacer.png

Wpadł również alternator 140A z Vectry C. 

spacer.png

Alternator z miejsca poszedł do regeneracji. Zostały wymienione oba łożyska, regulator napięcia, komutatory wirnika oraz koło PK. 

spacer.png

Dodatkowo z racji tego, że na dniach silnik wyjeżdża z budy a kolektory wydechowe idą do planowania czeka już nowy komplet szpilek i nakrętek. 

spacer.png

Kolejnych gratów nie zdążyłem jeszcze wyciągnąć z paczek i zawalają cały bagażnik więc zdjęcia będą pewnie dopiero na warsztacie. Planowo środa / czwartek omega wjeżdża na podnosnik, wyciągamy silnik oraz cały tylny wózek 😄

  • Lubię to 4
Opublikowano

Brawo ty. Nie mogę się doczekać aż będziesz miał te 6-tłoki założone. Ogólne jestem ciekaw jak taki setup będzie hamował. Na pewno lepiej niż ori ...

4 minuty temu, Frytek98 napisał(a):

wyciągamy silnik

Ja też kiedyś muszę zrobić. Chociażby aby go umyć i uszczelnić bo tragedia, dramat, masakra. leje się z niego. Jesz ma plastykowe pokrywy a alu już ponad 3 rok zmieniam. I jest taki plan że jak będę miał serce na wierzchu to wtedy zmienię 🙂

Opublikowano
37 minut temu, Misiek napisał(a):

Brawo ty. Nie mogę się doczekać aż będziesz miał te 6-tłoki założone. Ogólne jestem ciekaw jak taki setup będzie hamował. Na pewno lepiej niż ori ...

Ja też kiedyś muszę zrobić. Chociażby aby go umyć i uszczelnić bo tragedia, dramat, masakra. leje się z niego. Jesz ma plastykowe pokrywy a alu już ponad 3 rok zmieniam. I jest taki plan że jak będę miał serce na wierzchu to wtedy zmienię 🙂

U mnie właśnie ten sam temat, wycieki. Gdyby nie to, że dmuchnęło mi uszczelkę po lewym kolektorem plus uszczelniacz od strony skrzyni cieknie to bym zlał temat i robił na aucie. Ale rzeczy do roboty nazbierało się tyle, że szybciej i wygodniej będzie go wyciągnąć. 

Opublikowano

Trzeba zrobić kiedyś testa tych hamulców na żywo. Ciekaw jestem czy po prostu nie za duże i nie przesadzone ale być może się mylę 😁

Opublikowano
Trzeba zrobić kiedyś testa tych hamulców na żywo. Ciekaw jestem czy po prostu nie za duże i nie przesadzone ale być może się mylę
Nie powinny być przesadzone. Omega trochę trochę waży. No zobaczymy w każdym bądź razie ...

Wysłane z mojego smartfona przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Uszczelnić to w końcu i święty spokój.. U mnie też w kombi płyn chłodniczy gdzieś zaginął w akcji.. 😄 

Opublikowano

Niestety cyrków ciąg dalszy. 

Kolejne kwiatki po Bosch Serwisie z Łodzi. Główny wyciek okazał się być wyciekiem między pompą oleju a blokiem - Panowie zapomnieli śruby. 

spacer.png

Niestety prócz uszczelniaczy i szklanek do wymiany kwalifikują się również zawory. To są jedne z ładniejszych, klika dodatkowo jest już przytartych. Dzisiaj ściągam obie głowice które wiozę na wymianę zaworów, uszczelniaczy i obróbkę. 

spacer.png

Przy okazji zacząłem rozbierać wczoraj górę. Okazało się, że w głowicy pływają syfy, kawałki nagaru, kawałki białego silikonu. 

spacer.png

Przestraszyłem się, że skoro tak wygląda góra to jak będzie wyglądać dół. Świece out, kamera do środka i na szczęście wszystko wygląda idealnie. Silnik na obrotnice, miska w dół i sprawdzanie panewek. Okazało się, że dół, panewki jedne jak i drugie są jak nowe więc chociaż jedna pozytywna informacja z tego wszystkiego. 

spacer.png

  • Lubię to 3
Opublikowano

Walcz walcz 

Opublikowano

Kolejny dzień kolejne cyrki. 

Wziąłem się w międzyczasie za czyszczenie silnika, misek etc. 

spacer.png

spacer.png

Zleciały czapki 

spacer.png

spacer.png

Z ciekawości zalaliśmy cylindry ropą.. Niestety po godzinie okazało się, że ropa spływa przez pierścienie ukazując denka tłoków. Szybka decyzja, wyciągamy tłoki i sprawdzamy pierścienie. Po demontażu okazało się, że pierścienie są zapieczone a olejowy zawalony nagarem i stoi. 

spacer.png

Zamówiłem komplet nowych pierścieni na cały silnik a jutro wiozę obie głowice do obróbki. Przy okazji czeka mnie demontaż pozostałych tłoków. 

  • Lubię to 3
Opublikowano

Czyżby poprzedni właściciel nie zmienial

oleju? Czy od stania? Co ile trzeba wymieniać olej żeby te pierścienia się nie zaklejały.

Opublikowano

A miało być tylko uszczelnienie . A tu remoncik wyszedł 🫣 

Się zrobi i będzie śmigać. Powodzenia 💪

  • Dziękuję 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Głowice odebrane z obróbki. 

Zakres prac:

- Mycie

- Wymiana 24 zaworów 

- Wymiana 24 prowadnic

- Wymiana 24 uszczelniaczy 

- Wymiana 24 szklanek 

- Polerowanie wałków 

- Frezowanie gniazd 

- Planowanie 

spacer.png

Przyszło 6 kompletów pierścieni

spacer.png

Oraz komplet panewek z King'a

spacer.png

Do tego dotarł polecony przed Adama GM'owski uszczelniacz. 

spacer.png

I zaczynamy składanie. 

spacer.png

spacer.png

2 godziny bawiliśmy się z ustawianiem rozrządu na nowym pasku z Continentala, niestety posiadał tylko pojedyńcze oznaczenie i nie mogliśmy go ustawić. Adam doradził żeby zakupić pasek z Gatesa który ma podwójne, 15 minut i rozrząd ustawiony.

spacer.png

  • Lubię to 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...