Mich1312 Opublikowano 3 Lutego Udostępnij Opublikowano 3 Lutego Witam, mam znowu problem z wspomaganiem, chodzi cieżko (prawie jak by go nie było) wyczyściłem zaworek servotronica, podmieniany również był na inny, kiedyś była wymieniana przekładnia i było bdb przez chwile, teraz wymieniłem pompe wspomagania na inna, bez zmian. Na wtyczce dochodzącej do czujnika servotronic jest napięcie, na zgaszonym silniku około 10,8 na zapalonym 12.5 (troche dziwne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vision95 Opublikowano 3 Lutego Udostępnij Opublikowano 3 Lutego (edytowane) Chodzi Ci o wspomaganie kierownicy tak ?? Ja w sumie z tym nigdy problemu nie miałem, To nie jest czysto mechaniczna sprawa ??sprawdź naciągnięcie paska, płyn w zbiorniku. Przy dodaniu gazu lepiej zaczyna chodzić ?? Edytowane 3 Lutego przez Vision95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mich1312 Opublikowano 3 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego Tak kierownicy, pasek naciągnięty, płyn zmieniany przy zmianie przekładni a potem przy pompie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vision95 Opublikowano 3 Lutego Udostępnij Opublikowano 3 Lutego no a poprawia się coś przy dodaniu gazu? pompa się coś odzywa/?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mich1312 Opublikowano 3 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 5 minut temu, Vision95 napisał(a): no a poprawia się coś przy dodaniu gazu? pompa się coś odzywa/?? Brak poprawny przy dodaniu gazu, pompa cicha, przy pełnym skręcie minimalnie słychać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vision95 Opublikowano 3 Lutego Udostępnij Opublikowano 3 Lutego Zapytam kolegi mechanika ale to dopiero chyba w pon… cieżko mi stwierdzić, pierwszy raz taki objaw. Żeby pompa chodziła a wspomaganie nie .. nie kojarzę żeby tam była elektryka jakaś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 3 Lutego Udostępnij Opublikowano 3 Lutego Może coś moja odpowiedź wniesie do tego. fakt że nie kopciuch ale 2.2 benzyna. Też pompa chodziła a wspomagania nie było. Rozebrałem pompę i winowajcą był urwany tzw "ząbek" czy jak to zwał na wirniku, przez to pompa praktycznie nie podawała odpowiedniego ciśnienia na przekładnie. Pomogła wymiana pompy Też nie było słychać pompy. Dopiero przy skręcaniu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vision95 Opublikowano 3 Lutego Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 39 minut temu, Misiek napisał(a): Może coś moja odpowiedź wniesie do tego. fakt że nie kopciuch ale 2.2 benzyna. Też pompa chodziła a wspomagania nie było. Rozebrałem pompę i winowajcą był urwany tzw "ząbek" czy jak to zwał na wirniku, przez to pompa praktycznie nie podawała odpowiedniego ciśnienia na przekładnie. Pomogła wymiana pompy Też nie było słychać pompy. Dopiero przy skręcaniu: 2.2 jak kupiłem to normalnie wałek pękł. Kółko się kręciło a pompa stała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mich1312 Opublikowano 4 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 14 godzin temu, Misiek napisał(a): Może coś moja odpowiedź wniesie do tego. fakt że nie kopciuch ale 2.2 benzyna. Też pompa chodziła a wspomagania nie było. Rozebrałem pompę i winowajcą był urwany tzw "ząbek" czy jak to zwał na wirniku, przez to pompa praktycznie nie podawała odpowiedniego ciśnienia na przekładnie. Pomogła wymiana pompy Też nie było słychać pompy. Dopiero przy skręcaniu: Na oryginalnej pompie wspomaganie było słabe dlatego założyłem inna i tak samo chodzi ciężko kierownica. Mam wrażenie że po zmianie przekładni kierowniczej jest dużo gorzej. Przy zmianie przekładni, wyregulowałem zawór servo i kiera chodziła rewelacyjnie lekko, i po jakimś czasie coraz gorzej aż do teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 4 Lutego Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 1 godzinę temu, Mich1312 napisał(a): Na oryginalnej pompie wspomaganie było słabe dlatego założyłem inna i tak samo chodzi ciężko kierownica. Mam wrażenie że po zmianie przekładni kierowniczej jest dużo gorzej. Przy zmianie przekładni, wyregulowałem zawór servo i kiera chodziła rewelacyjnie lekko, i po jakimś czasie coraz gorzej aż do teraz. Może zawór na servo pada i nie działa prawidłowo ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vision95 Opublikowano 4 Lutego Udostępnij Opublikowano 4 Lutego a coś jeszcze się dzieje? Późno turbo wstaje albo nie wiem, hamulce słabsze się zrobiły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mich1312 Opublikowano 4 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego Nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mich1312 Opublikowano 8 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego Jaki najlepiej lać olej do wspomagania? dexron 2 czy 3 ? Zauważylem jak chłodniczka od wspomagania robi się ciepła wspomaganie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 8 Lutego Udostępnij Opublikowano 8 Lutego Dextron IIWysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 8 Lutego Udostępnij Opublikowano 8 Lutego Dextron III jest do ASBWysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mich1312 Opublikowano 8 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego Ok, bo mam dexron IID, zastanawiam się czy nie zmienić na dexron II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pejdzel Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego dobra dopiero odkryłem temat, wiec tak pompa mozesz sprawdzic poprostu weże ogrodowe do wiadra i kręcisz fajerą zobaczysz jaki jest przeplyw. ale tak jak pompa ok i przekładnia ok ti przekładnia w omie teoretycznie ma samokasowanie luzów zobacz czy ci kierownica nie zostaje po skręceniu kolawi podczas jazdy jak tak to poluzuj. a jak przekładnia i pompa są ok to spotkałem sie niejednokrotnie ze przez stary lub zle zalany płyn działy sie 2 żeczy. jedno to rozpuszczało wew przewodów i robiła sie maź ktura blokowała rozdzielacz wspomagania w przekładni lub doszło do rozwarstwienia któregoś z przewodów i cisnienie zamiast isc dalej to robi sie cos w stylu żylaków miedzy warstwami rzewodu wspomagania wchodzi plyn i blokuje przeplyw plyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mich1312 Opublikowano 9 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 11 godzin temu, Pejdzel napisał(a): dobra dopiero odkryłem temat, wiec tak pompa mozesz sprawdzic poprostu weże ogrodowe do wiadra i kręcisz fajerą zobaczysz jaki jest przeplyw. ale tak jak pompa ok i przekładnia ok ti przekładnia w omie teoretycznie ma samokasowanie luzów zobacz czy ci kierownica nie zostaje po skręceniu kolawi podczas jazdy jak tak to poluzuj. a jak przekładnia i pompa są ok to spotkałem sie niejednokrotnie ze przez stary lub zle zalany płyn działy sie 2 żeczy. jedno to rozpuszczało wew przewodów i robiła sie maź ktura blokowała rozdzielacz wspomagania w przekładni lub doszło do rozwarstwienia któregoś z przewodów i cisnienie zamiast isc dalej to robi sie cos w stylu żylaków miedzy warstwami rzewodu wspomagania wchodzi plyn i blokuje przeplyw plyny. Nie sprawdzałem, zastanawia mnie ten przepływ o którym piszesz, po nagrzaniu tak jak by płynu, im chlodnica wspomagania ta koło zderzaka robi się cieplejsza tym wspomaganie wraca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vision95 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Może jakoś przepłukać układ i zalać jeszcze raz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mich1312 Opublikowano 10 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego Są jakies płukanki do wspomagania ale czy skuteczne nie mam pojecia, Dzisiaj przedmuchałem sprężonym powietrzem chlodniczke wspomagania aż się wylewał płyn i jest drożna. Pojeździłem, wspomaganie działa tak jak powinno na ciepłym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vision95 Opublikowano 10 Lutego Udostępnij Opublikowano 10 Lutego a na zimnym lipa tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mich1312 Opublikowano 10 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego Lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vision95 Opublikowano 10 Lutego Udostępnij Opublikowano 10 Lutego nie mam pojęcia co to może być, generalnie jest odwrotnie... Musisz szukać krok po kroku. Ja już nie wiem, skończyły mi się pomysły. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pejdzel Opublikowano 12 Lutego Udostępnij Opublikowano 12 Lutego W dniu 10.02.2024 o 18:03, Mich1312 napisał(a): Są jakies płukanki do wspomagania ale czy skuteczne nie mam pojecia, Dzisiaj przedmuchałem sprężonym powietrzem chlodniczke wspomagania aż się wylewał płyn i jest drożna. Pojeździłem, wspomaganie działa tak jak powinno na ciepłym... skoro płukałeś to jak wyglądł plyn. szlam,czysty czy z opiłkami. jk na zimnym lipa to moze rozdzielacz w slimaku genstego nie jest w stanie przepchnąć no nie wiem albo sie zapowietrza poprostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mich1312 Opublikowano 12 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego Płyn był ładny czerwony bez szlamu i bez opiłków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi