KrzysztofTM Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego Wcześniej raz na jakiś czas, a teraz coraz częściej zauważam drganie wału przy przyspieszaniu, głównie na trzecim biegu. Jeździ się jak Polonezem, gdzie takie uczucie było zawsze Czyżby podpora wału powoli do wymiany, czy na coś jeszcze warto zwrócić uwagę? Może na którąś poduszkę? Jeszcze pod spód nie zaglądałem, przyznaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazz Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego Podpora, tłumiki drgań (ta guma łącząca wal ze skrzynia lub mostem) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vision95 Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego Pewnie podpora… 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysztofTM Opublikowano 15 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego W dniu 13.02.2024 o 07:06, Tazz napisał(a): Podpora, tłumiki drgań (ta guma łącząca wal ze skrzynia lub mostem) Ta guma, to chodzi o ten łącznik pomiedzy częściami wału?, czy jest ich wiecej? Przyznam nie pamietam, bez kanału rzadko mam tam okazje zaglądać. W OA drgania ustały po wymianie podpory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vision95 Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 7 godzin temu, KrzysztofTM napisał(a): Ta guma, to chodzi o ten łącznik pomiedzy częściami wału?, czy jest ich wiecej? Przyznam nie pamietam, bez kanału rzadko mam tam okazje zaglądać. W OA drgania ustały po wymianie podpory. Generalnie mam podobny problem i dowiadywałem się w temacie. z przodu i z tyłu masz tłumiki drgań takie gumy które łączą wał ze skrzynią i dyferem. Na środku jest podpora. Musisz sprawdzić co jest rozwalone, nie bardzo jak będzie luz czy popękana guma. jak będziesz wyciągać wał to zaznacz jak ona ma być, nie pamiętam czy jest tam frez nastawny ale wał musi wrócić na swoje miejsce, bo też jest wyważany. Jak zwalisz już to sprawdź czy krzyżaki się nie klinują 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysztofTM Opublikowano 20 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego Myślę, że jak zajrzę pod spód i obczaję co i jak, to będę wypytywał dalej. Z wałem to mam traumę. W OA sam dokręcałem wał i jeździłem tak parę miesięcy. Pod pełnym obciążeniem nie wytrzymał i ukręcił się gumowy łącznik. Najprawdopodobniej nie dokręciłem którejś śruby, wał się urwał, krzyżak wyorał dziurę w tunelu i kaplica. Dźwignia biegów uciekła na bok, holowanie i później podejrzenie uszkodzenia skrzyni i wału. Okazało się, że wał nie ucierpiał, skrzynia się przekrzywiła na poduszce. Wymieniliśmy łącznik gumowy, podporę i jeździła dalej. Trauma jednak pozostała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vision95 Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Generalnie robota jest prosta ale też dając do warsztatu nie powinno być drogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi