Skocz do zawartości
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No Siemano. Rozumiem że chcesz utrzymać auto w pełnym oryginale? Mody nie przewidujesz. Jakbyś tak szyby z tyłu przyciemnił, dodało by to charakteru 😁

  • Lubię to 1
Opublikowano

Nie wiem czy by pasowały ciemne szyby ,na ciemnych lakierach ,ale jasnych chyba nie jakoś nie widzę ,lakierka będzie robiona i dołożona lotka na klapę irmscher na pewno i dokładka zderzaka przód irmscher (laminat ) to na pewno i chce dorzucić dystanse ,bo sprężyny też zmieniałem na niższe ,poza tym chyba zostanie jak jest .

  • Lubię to 1
Opublikowano

Dziękuję ,ale bez bezawarji raczej nie możliwe od czasu do czasu w końcu 25lat ,ale jak mówią jak dbasz tak masz .

Opublikowano
W dniu 4.09.2025 o 19:38, Vision95 napisał(a):

Mówio, że 2.2 to bani, miałem i sobie chwaliłem. Na pewno lepsze jak V6 😄 

😎 na pewno od M57👌

  • Lubię to 1
Opublikowano
13 godzin temu, Jvsi napisał(a):

😎 na pewno od M57👌

Właśnie widać czyje jeździ a czy stoję kilka miesięcy 😁

Opublikowano
W dniu 4.09.2025 o 18:38, Vision95 napisał(a):

Mówio, że 2.2 to bani, miałem i sobie chwaliłem. Na pewno lepsze jak V6 😄 

Osiągowo to do bani, ale awaryjność mała, oprócz typowo oplowskich przypadłości. 😉

Opublikowano

kickster mawiał za dwie dwójki to nie jest dobry zestaw ale od każdej zasady 🙂 wyjątki 

Opublikowano

Jak dbasz tak masz ,auto obecnie 385tyś nalotu i zero problemu z motorem ,pilnowany i jest ok a co mówi kikster to mnie nie interesi ,jak chłop kupuje omegowe gruzy po 3-5tyś złotych to może mówić że są do bani które mają minimum z 600tyś nalotu zero pilnowania przez 20-25lat i z podtleniem gó**o gazu ,który wypala zawory to raz co do osiągów racja demon prędkości to to nie jest ale i muł też nie ,ostatnio pan z bmw e60 próbował swoich sił i jakoś mu nie pykło bo km to nie wszystko liczy się też niut .Przy tym motorze może niut nie ma takiego znaczenia ,ale dużo ma to jak umiesz szybko zmieniać biegi i technika jazdy a to przy starcie już ma i nie raz słabszy motor może okazać się lepszy na starcie to raz.Co do łamania prędkości ,to jedynie co możesz zdobyć to brak w zawieszeniu przy tych dziurach szkoda auta a ja je szanuje miedzy innymi nie gnojąc go zimą i nie dobijając gó**o gazem.Pozdrawiam pozytywnych omegowców

  • Lubię to 2
Opublikowano

tez miałem omege 2,2 i było ok jedyna powazna awaria to dwumasa a tak niestety blacharka była zaniedbana przez poprzednich uzytkownikow i koszty troche za duze były aby ja reanimować a tak dwa lata smiogała . faktycznie troche mało mocy buda ciezka . Wspominam ja bardzo dobrze   

Opublikowano

To racja blacharkę w tym aucie trzeba pilnować ,w zeszłym roku były malowane elementy proszkowo i piaskowany dół plus konserwacja koszt łączny ok 9 tyś zł drogo na pewno ,dobrze na pewno ,na długo spokój tak,nie dbając 2-3 lata i śmietnik na złom ,teraz poprawki wizualne też tanio nie będzie ,a czy warto?może nie ,ale spełnione marzenia są bez ceny.Pozdrawiam ,Ps rozważam przyjechanie na zakończenie sezonu może wtedy bliżej porozmawiamy o omegach .Dobrej nocy wszystkim.

  • Lubię to 1
Opublikowano
3 godziny temu, Ks Konrad napisał(a):

To racja blacharkę w tym aucie trzeba pilnować ,w zeszłym roku były malowane elementy proszkowo i piaskowany dół plus konserwacja koszt łączny ok 9 tyś zł drogo na pewno ,dobrze na pewno ,na długo spokój tak,nie dbając 2-3 lata i śmietnik na złom ,teraz poprawki wizualne też tanio nie będzie ,a czy warto?może nie ,ale spełnione marzenia są bez ceny.Pozdrawiam ,Ps rozważam przyjechanie na zakończenie sezonu może wtedy bliżej porozmawiamy o omegach .Dobrej nocy wszystkim.

No to się wpisuj na listę bo terminy zaczynają gonić 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...