Wąski Opublikowano 12 godzin temu Autor Opublikowano 12 godzin temu Chyba przychodzi czas na aktualizację tematu od pewnego czasu sporo się działo z sedanem przyszedł czas na ogarnięcie zawieszenia i luzów na zawieszeniu a z braku chęci sprawdzania co ma luz zostało wymienione całe zawieszenie wszystkie tuleje odrazu poliuretanowe uszczelnienie dyfra z nowym olejem poduszki silnika nowe zawieszenie zostało pomalowane na szybko wyczyszczone podkładowane i konserwowane na koniec pomalowane na niebiesko z braku czasu bo z chęcią bym oddał całe do piaskowania i malowania proszkowego z braku funduszu i robieniu wszystkiego na raz to poduszki dyfra zostały orginalne bo były w dobrym stanie ale będzie jeszcze jedno podejście zmiany tych poduszek i że nie jestem wszystkiego przewidzieć to na dniach zrobię łożyska piasty i szczęki bo w tamtym czasie nie miałem zdrowych tarcz kotwicznych oraz środkowy drążek kierowniczy będzie do wymiany i będę mógł powiedzieć że większość rzeczy wymieniłem w tym samochodzie
Wąski Opublikowano 12 godzin temu Autor Opublikowano 12 godzin temu W tym momencie przysiadłem do zrobienia rozrządu kupiłem SKFa odrazu uszczelnienie wałków rozrządu wału podczas pracy wyszło że rolka napinacza huczy alternator już zaczyna siadać łożyska w nim słychać i pompa wspomagania do wymiany była finalnie założony nowy termostat rozrząd udało się złożyć i uszczelnić pompa wspomagania założona i problem przyślą inna ponieważ kółko do pompy nie pasuje otwór w kółko 30 mm na pompie 29mm i inny rozstaw śrub więc dam pompę do regeneracji i tak muszę czekać na alternator który dostanę w poniedziałek pompa będzie najpewniej w środę ale już udało się bez osprzętu odpalić więc rozrząd jest dobrze złożony z małymi problemami bo pierwszy raz miałem okazję robić ale finalnie się udało 1
Wąski Opublikowano 12 godzin temu Autor Opublikowano 12 godzin temu Przeczyszczenie mas na silniku przewodów od alternatora wymycie silnika tam gdzie było podejście oraz zmieniłem dystanse na tył kupiłem 30 mm na przód 25mm a 20 mm pójdą do kombiaka oraz udało się naprawić i pomalować dokładkę stz na przedni zderzak
Wąski Opublikowano 11 godzin temu Autor Opublikowano 11 godzin temu Jak by ktoś wiedział jak podłączyć fotele z pamięcią z b do bfl to poprosił bym o pomoc w tym lub zakupie kremowe skóry z bfl full wersja pamięć i podgrzewanie z tyłu
Misiek Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu No no no zaskoczyłeś mnie. Fajnie, że coś się dzieje. Oby tak dalej. 2 godziny temu, Wąski napisał(a): Jak by ktoś wiedział jak podłączyć fotele z pamięcią z b do bfl to poprosił bym o pomoc w tym lub zakupie kremowe skóry z bfl full wersja pamięć i podgrzewanie z tyłu Z tego co wiem to podłączasz tylko zasilanie czyli dwa najgrubsze przewody: - brązowy = minus (masa) - czerwony = +12V
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się