Vision95 Opublikowano 28 Września Autor Opublikowano 28 Września (edytowane) Więc na weekend wziąłem się za swap hamulców, ostatecznie problem polega na tym, że trzeba frezować tarcze. Myślałem, że wszystko pasuje jednak wyszło inaczej. B7584417-FF69-425C-8B4F-0DBBBCB429F9.MP4 Zawiozłem je dzisiaj rano do tokarza i mają być zrobione w środę. Więc na mój długi przyszły weekend prawdopodobnie będzie już całkowity swap. Tylne hamulce trzeba będzie wyciągnąć odświeżyć i zregenerować. Idę zaraz malować jeden który mam nowy… kilka fotek z robótki .. obszerne info będzie jak już złożę wszystko jak trzeba Z nudów prysnąłem jeszcze Adaptery sprayem na czarno no i jeden zacisk na czerwono. Pewnie zaraz sacznie się hejt czemu nie proszek. No dlatego, że nie mam czasu, trzeba zrobić te hamulce może w przyszłym czasie będzie coś dłubane z tyłu to wtedy się zrobi tył Edytowane 29 Września przez Vision95 3
Vision95 Opublikowano 4 Października Autor Opublikowano 4 Października No więc nadszedł ten długi oczekiwany weekend w którym w końcu się wziąłem za hamulce. Generalnie zacząłem od prawego koła tył w kwestii mojej ideologii koło po kole od najdalszego ale od razu na gotowo. Więc tak. -Prawe koło tył bez większych problemów przewód hamulcowy poszedł normalnie ze względu, że był wymieniony jakiś czas temu. Wleciał pomalowany sprayem nowy zacisk ;D z tego wszystkiego już nawet nie mam zdjęcia... Przy dokręcaniu omsknął mi się klucz do kół i potargałem felge... No nic lecimy dalej bo dopiero impreza się zaczyna. -Lewe koło przyniosło ze sobą wiele problemów Najpierw zapieczony dystans który nie chciał się za uja poddać. Probowałem odbijania różnymi narzędziami, grzanie palnikiem, Przewierciłem go i nagwintowałem żeby odszedł od tarczy, nic to nie dało. Ostatecznie musiałem go pociąć szlifierką kątową.. Dopiero po takim zabiegu przy użyciu odpowiedniego negocjatora Dystans puścił... po zdjeciu zacisku czas na hamulec ręczny który nie działa w tym kole. O dziwo Bolce jeszcze całe. Okazało się, że szczęki się rozwarstwiły i cóż począć. Na szczęście tak jak kiedyś robiłem prawe koło tak prawe czekało gruby czas ale w końcu się doczekało. Wyregulowane, sprawdzone wszystko działa więc cacy. Zakładamy zacisk. Nie było większych problemów jakbym nie był idiotą i zregenerował ten co trzeba, założyłem już, skręciłem, założyłem nową rurkę którą oczywiście musiałem urwać ale to nie istotne. Patrze nie ma dziury na przewod, próbowałem założyć prawy zacisk na lewą strone ehh... W gruncie na upartego jakby od spodu puścić przewód hamulcowy to da się nie ważne, nowe tłoczki przełożyłem do starego zacisku i tak złożyłem tylne lewe koło. (straty: Przewód hamulcowy, dystans 3cm) No i zaczynamy impreze na grubo z przednim kołem ;D -prawy przód generalnie poszło wszystko idealnie jakbym chciał, żadnych strat. Przewody odkręciły się jak trzeba przy pomocy sprytnego klucza bo bez tego pewnie nie było by tak łatwo. Rozmontowałem, zamontowałem no i generalnie bardzo fajnie siadło. Na zdjęciu może różnicy zbyt dużej nie ma ale na żywo widać różnice gołym okiem Nawet teraz patrze na zdjęcie to widać w sumie różnice 360mm to to nie jest ale coś tam lepiej. W sumie jakby ktoś nie wiedział. Adapter pod Zacisk z BMW E38 4 tłok BREMBO pod tarcze 318mm z audi a6c5 bodajże Tarcze trzeba toczyć gdyś w środku posiada stożek który blokuje przy nakładaniu na piaste. Przy odpowietrzaniu stało się coś co nie powinno, mianowicie pękł przewód hamulcowy. Moje nerwy już tego nie wytrzymały, dwa dni pracy a nawet nie sprawdziłem jak to hamuje ponieważ ciśnienie zamiast w hamulce wali na zewnątrz.... Pękł stalowy przewód gdzieś w okolicach wahacza albo sanek już nawet sam nie wiem.. Nie istotne po prostu omege zamknąłem w garażu i czekam na powrót sił, nadziei, motywacji, ale przede wszystkim na termin u mechanika koleżki z którym trzeba będzie zmienić przewody hamulcowe Rzucam filmik jeszcze jak cieknie. IMG_3286 (video-converter.com).mp4 Tak więc jeżeli ktoś to czytał to proszę o wsparcie emocjonalne bo na tą chwile mam chęć ją spalić Jutro spróbuje zajrzeć pod ssący kolektor, trzeba znaleźć wyciek płynu chłodniczego... który też ostatnimi czasy męczy mi głowe. Starczy tych wypocin, pozdro. 2
Vision95 Opublikowano 5 Października Autor Opublikowano 5 Października Kolejny dzień. Z racji postoju omegi z powodu usterki układu hamulcowego postanowiłem poszukać winowajcy kałuży pod samochodem. Okazał się krucieć. Ssący do góry i jest, zamówiony ale wymiana dopiero w przyszły week, z powodu braku części... Wyczyszczone, naszykowane więc czekamy. IMG_3297 (video-converter.com).mp4 Omega gryzie, ciężki dni mam ostatnio z nią ... 3
Misiek Opublikowano 5 Października Opublikowano 5 Października Widzę lecisz do przodu i bardzo dobrze ...
Vision95 Opublikowano 5 Października Autor Opublikowano 5 Października No nie mozna tylko jeździć i jeździć. Nawet dti czasem wymaga napraw …
Tazz Opublikowano 8 Października Opublikowano 8 Października Masz moje wsparcie emocjonalne działaj dalej 1
Vision95 Opublikowano 8 Października Autor Opublikowano 8 Października 4 godziny temu, Tazz napisał(a): Masz moje wsparcie emocjonalne działaj dalej Od razu się zachciało pracować 1
OMEGATOR Opublikowano 8 Października Opublikowano 8 Października Działaj działaj. Tylko znowu nic nie zepsuj . Chyba że podrzucić Ci zapałki
Vision95 Opublikowano 14 Października Autor Opublikowano 14 Października Omega w końcu doczekała się nowego krućca wodnego, wymienione, dokręcone i testowane przed założeniem kolektora ssącego. Wszystko sucho, nic się nie poci. Można więc składać. W sumie bez opisywania bo nie ma co. Auto na lawecie trafiło do warsztatu gdzie będą wymieniona przewody hamulcowe... Więc czekamy co to będzie. Do piątku muszą zrobić bo czymś trzeba przyjechać na zakończenie ;D Swoją drogą jak hebel wszedł większy i ładny to felga zaczęła być widoczna IMG_3365 (video-converter.com).mp4 4
Vision95 Opublikowano 28 Października Autor Opublikowano 28 Października Można coś dodać kolejnego w aktualizacji tego postu, mianowicie przewody wymienione, małe poprawki po mechaników w celu odpowietrzenia i na zakończenie. Impreza jak zwykle super ale nie będę się rozpisywał bo macie do tego specjalny dział. Tam możecie obejrzeć co się działo Wracając do omegi. Hamulce ciąg dalszy, wypad na zakończenie to były pierwsze kilometry na nowych hamulcach i generalnie średnio.. Bicie duże lipa trochę, Więc postanowiłem to trochę ogarnąć. Kupiłem czujnik zegarowy i jazda z tematem. Pierwsze koło przód, Dopuszczalna granica 0.05mm 45B47424-7ECF-490F-9073-481A4BCC481D.MP4 Tutaj odchył jest na poziomie Prawie 0.50mm. Nic dziwnego, że chciało praktycznie podczas hamowania ręce wyrwać xD Tarcza krzywa to jest pewne, Sprawdzamy następnie Odchyły piasty.... Piasta lewa STARA.mp4 Tutaj dopuszczalne jest maksymalnie 0.02 A mamy praktycznie 0.08 Też dużo za dużo. Więc wleciała nowa piasta z łożyskiem Której efekt jest następujący. Piasta Lewa NOWA (video-converter.com).mp4 Praktycznie idealnie prosta więc zostaje temat zacisku i jego nie wycentrowania względem tarczy ale najprawdopodobniej, nie było dobrze dokręcone śruby Adapter->Zacisk i możliwe że występowały luzy, Rozebrałem wszystko i skręciłem na nowo. Jutro czekamy na tarcze aż wrócą od tokarza i będziemy zakładać.. Przejdźmy na drugą stronę. Tu o dziwo dużo lepiej, Piasta mieści się w normie więc nie została wymieniona. Klocki są równo zużyte więc nie ma problemów, Generalnie tylko tarcza jest krzywa, Rzucam filmiki: Piasta Prawa piasta przód prawa (video-converter.com).mp4 Tarcza Prawa Zewn.mp4 Podsumowując: Jedna nowa piasta przód lewy, Tarcze oddane do toczenia, Nowe Klocki już czekają. Więc jutro finał tej zdechłej sprawy. Zostaje temat pompy hamulcowej ale to będzie materiał na osobny post, Więc Dziękuje I pozdrawiam:D 2
Vision95 Opublikowano 29 Października Autor Opublikowano 29 Października Tak o to sobie czeka na tarcze
Vision95 Opublikowano 29 Października Autor Opublikowano 29 Października (edytowane) No więc tarcze odebrane od tokarza. Założone wszystko jak bozia przykazała, Co prawda nie powiem, że jest super Ale jest dobrze. Generalnie pozostaje kwestia sił hamowania, Pedał wpada pomału w podłogę więc w teorii pozostaje powietrze w układzie ale generalnie ile. Dogadałem się z @Gabryl ma mi wysłać całe serwo z pompą hamulcową, będzie podmienione i wtedy będziemy oczekiwać ostatecznego wyniku. (przepraszam za słownictwo) IMG_3700 (video-converter.com).mp4 IMG_3699 (video-converter.com).mp4 IMG_3698 (video-converter.com).mp4 Ruchy kierownicą to ABS A nie bicie tarcz. Bicie tarcz zaczyna się od około 120/140km/h ale jest tak małe, że już nic z tym nie robię. Po prostu zużyje klocki i tarcze I wleci cały nowy zestaw Na tarczach Rottinger z klockiem ATE. Czekamy na serwo i lecimy dalej z tematem.. Z braku laku, mogę napisać, że dzisiaj zostały zmienione jeszcze dwie przednie opony ponieważ były bardzo zużyte od wewnętrznej strony (Mam nadzieje, że to usterka wspornika drążka kierowniczego tylko) Edytowane 29 Października przez Vision95 4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się