Skocz do zawartości
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

SWAP z 2.2 automat na 2.6v6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wykonywał ktoś SWAP z 2.2 automat na 2.6v6 ? Pytanie na co zwrócić uwagę przy wymianie co zrobić przy silniku przed włożeniem do budy i co w nim poprawić żeby nie było puzniej niespodzianek akurat mam dawce na części z takim silnikiem c2039597d9c199571807d79b5e003c7e.jpgf3728a212744af9aa3d7572ea4fdb735.jpgd97eef2132679175b27c285515476f49.jpg

 

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

 

 

Opublikowano

Kup po prostu v6, nie opłaca się w tym całym zamieszaniu swapów.. 

Opublikowano
Kup po prostu v6, nie opłaca się w tym całym zamieszaniu swapów.. 
Akurat jak widzisz kupiłem cały samochód z V6 robotę bym sam wykonywał w jakiś urlop budę bym ogarnął w 100% jak całego zawieszenia nie będzie więc to nie problem tylko chodzi mi na co zwrócić uwagę przy składaniu coś odrazu zrobić typu odmę czy coś takiego

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No to niestety nie pomogę, jeżdżę m57

Opublikowano

Na dzień dobry uszczelnić cały piec.

Zacznij od wymiany rozrządu wraz z uszczelniaczami wałków oraz wału i od strony rozrządu i od strony skrzyni.

Zrzuć odmę, zerknij czy jest klapka gumowa i w jakim stanie, jeżeli padaka to albo samemu zregenerować odmę albo wysłać do Pawła Stafy.

Kolektory dolotowy do zrzutu i najlepiej nowe uszczelki. Idą ich w sumie 3 rodzaje. 

Miedzy głowicami a podstawką jeden rodzaj, między podstawką a kolektorem rurowym drugi rodzaj, między kolektorem rurowym a dolotowym okrągłe oringi. 

Mając kolektor w górze warto też wymienić uszczelki metalowo-gumowe na mostku wodnym oraz chłodniczce oleju (1.50 zł sztuka w intercarsie u mnie w temacie czarnego kombi są podane numery części). Idą po 2 na śruby czyli 4 na mostek wodny i 4 na chłodniczkę oleju.

Od razu zmienić termostat, na termostacie dwa oringi gumowe i dla pewności przesmarować reinzem albo dirko.

Jeżeli dekle suche to olać nie ruszać.

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Trzeba pamiętać też, że w 2.6 są 4 katy. W 2.2 są 2

No i konstrukcja wydechu inna ale to wiadomo 🙂 

Licznik do zmiany

Opublikowano
Trzeba pamiętać też, że w 2.6 są 4 katy. W 2.2 są 2
No i konstrukcja wydechu inna ale to wiadomo  
Licznik do zmiany
Akurat tym się nie martwię układ dolotowy i wydechowy będę sam spawał a robią różnice katy bo z tego co widziałem mam tylko 2 w V6 i to przelotowe

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

No i co robisz tego swapa ? 

Opublikowano
W dniu 29.05.2024 o 06:20, Vision95 napisał(a):

No i co robisz tego swapa ? 

Podbijam pytanie

Opublikowano

Również jestem ciekaw

Opublikowano
No i co robisz tego swapa ? 
Silnik stoi narazie na palecie buda została całą rozebrana ogl na swpa zbieram fundusz bo chciałbym zrobić igielke jak już silnika nie będzie to wyspawac wszystko amory muszę zmienić i przygotować silnik alu pokrywy miska itd i również czekam na jakieś wolne w pracy bo jak wyjmę 2.2 ze swojej omegi to nie będę miał jak jeździć do pracy

Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...