Klubowicz Wąski Opublikowano 11 Kwietnia Klubowicz Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia Witam wykonywał ktoś SWAP z 2.2 automat na 2.6v6 ? Pytanie na co zwrócić uwagę przy wymianie co zrobić przy silniku przed włożeniem do budy i co w nim poprawić żeby nie było puzniej niespodzianek akurat mam dawce na części z takim silnikiem Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klubowicz Vision95 Opublikowano 13 Kwietnia Klubowicz Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia Kup po prostu v6, nie opłaca się w tym całym zamieszaniu swapów.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klubowicz Wąski Opublikowano 14 Kwietnia Autor Klubowicz Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia Kup po prostu v6, nie opłaca się w tym całym zamieszaniu swapów.. Akurat jak widzisz kupiłem cały samochód z V6 robotę bym sam wykonywał w jakiś urlop budę bym ogarnął w 100% jak całego zawieszenia nie będzie więc to nie problem tylko chodzi mi na co zwrócić uwagę przy składaniu coś odrazu zrobić typu odmę czy coś takiego Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klubowicz Vision95 Opublikowano 14 Kwietnia Klubowicz Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia No to niestety nie pomogę, jeżdżę m57 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klubowicz Frytek98 Opublikowano 21 Kwietnia Klubowicz Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia Na dzień dobry uszczelnić cały piec. Zacznij od wymiany rozrządu wraz z uszczelniaczami wałków oraz wału i od strony rozrządu i od strony skrzyni. Zrzuć odmę, zerknij czy jest klapka gumowa i w jakim stanie, jeżeli padaka to albo samemu zregenerować odmę albo wysłać do Pawła Stafy. Kolektory dolotowy do zrzutu i najlepiej nowe uszczelki. Idą ich w sumie 3 rodzaje. Miedzy głowicami a podstawką jeden rodzaj, między podstawką a kolektorem rurowym drugi rodzaj, między kolektorem rurowym a dolotowym okrągłe oringi. Mając kolektor w górze warto też wymienić uszczelki metalowo-gumowe na mostku wodnym oraz chłodniczce oleju (1.50 zł sztuka w intercarsie u mnie w temacie czarnego kombi są podane numery części). Idą po 2 na śruby czyli 4 na mostek wodny i 4 na chłodniczkę oleju. Od razu zmienić termostat, na termostacie dwa oringi gumowe i dla pewności przesmarować reinzem albo dirko. Jeżeli dekle suche to olać nie ruszać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Misiek Opublikowano 21 Kwietnia Administrator Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia Trzeba pamiętać też, że w 2.6 są 4 katy. W 2.2 są 2 No i konstrukcja wydechu inna ale to wiadomo Licznik do zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klubowicz Wąski Opublikowano 23 Kwietnia Autor Klubowicz Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia Trzeba pamiętać też, że w 2.6 są 4 katy. W 2.2 są 2 No i konstrukcja wydechu inna ale to wiadomo Licznik do zmianyAkurat tym się nie martwię układ dolotowy i wydechowy będę sam spawał a robią różnice katy bo z tego co widziałem mam tylko 2 w V6 i to przelotowe Wysłane z mojego T782H przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się